زمان انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ -

زیدان: بیل به چنین گلی نیاز داشت

رئال مادرید با درخشش بیل و رونالدو موفق شد 1-3 در زمین دورتموند پیروز شده و دومین برد خود در لیگ قهرمانان را جشن بگیرد.

سرای نور؛بیل که مورد انتقاد هواداران رئال قرار داشت، بهترین بازی خود در یک سال گذشته را به نمایش گذاشت؛ یک گل استثنایی زد و یک پاس گل داد. او البته دقیقه ۸۳ به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک گفت.

 

 

 

 

زیدان در پایان بازی در مورد درخشش بیل گفت:« امیدوارم که حالا دیدگاه ها نسبت به بیل تغییر کرده باشند. امروز او در بهترین فرم خودش بود و عالی کار کرد. به خاطر گلی که زد بسیار خوشحالم و باید بگویم که او به چنین گلی نیاز داشت. خیلی مهم بود که بیل امشب گلزنی کند. او و رونالدو امشب موقعیت های زیادی نصیب شان شد و برای هر دو خوشحالم.»

 

مصدومیت بیل:«  چیز خاصی نیست و فقط دچار کشیدگی مختصر عضله شده است.»

 

 

 

 

فاصله کیفی رئال لیگ قهرمانان با رئال لالیگا:« نمی دانم ولی در لیگ قهرمانان همیشه بهترین نمایش مان را ارائه می دهیم. هدف مان این است که یکشنبه در مقابل اسپانیول هم مثل امشب بازی کنیم. البته سال گذشته نیز در لالیگا چنین بازی های باکیفیتی ارائه دادیم. واضح است که لیگ قهرمانان اهمیت خاصی برای رئال دارد ولی لالیگا نیز برای مان بسیار مهم است.

فصلی طولانی و سخت در پیش داریم. امشب از بازی تیمم رضایت کامل دارم و باید به بازیکنان تبریک گفت.»

 

 

اولین برد در زمین دورتموند:« بله؛ اینجا هرگز پیروز نشده بودیم. بازی در زمین دورتموند همیشه سخت است و جو خاصی در این ورزشگاه وجود دارد. امشب سعی کردیم کنترل میانه زمین را در دست بگیریم و به بهترین شکل هم موفق شدیم. در نیمه اول کنترل ما روی بازی استثنایی بود. کسب پیروزی برای ما اهمیت زیادی داشت و در نهایت نیز به هدف مان رسیدیم.»

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو