زمان انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ -

فاتح تریم مربی ۱۷ میلیاردی استقلال

یک بار دیگر توجه رسانه های ترکیه ای به حضور احتمالی سرمربی مشهور این کشور در راس کادر فنی استقلال ایران معطوف شد.

سرای نور؛دقیقا از یک هفته قبل بود با اظهار نظر رسمی مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون آغاز مذاکرات با فاتح تریم برای جانشینی علیرضا منصوریان مستعفی این مربی مشهور ترکیه ای که به امپراطور شهرت دارد در صدر اخبار رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت.

یک هفته پر حرف و حدیث که خبرهای ضد و نقیض در ارتباط با روند مذاکرات باشگاه تهرانی با مربی مشهور ترک به اوج خود رسید. در شرایطی که نماینده باشگاه استقلال در ترکیه بارها با صحبت های خود روند مذاکرات را به سمت و سوی خاص کشید، سکوت مدیران باشگاه از جمله رضا افتخاری در پروسه جذب فاتح تریم بیشتر از قبل در ابهام قرار گرفت، به خصوص با رقم نجومی و سنگین درخواستی سرمربی سابق تیم ملی ترکیه.

صحبت های برخی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال مبنی بر گران بودن فاتح تریم توام شد با خبرهایی که رسانه های ترکیه مبنی بر ارائه پیشنهاد ۴ میلیون یورویی این مربی به باشگاه ایرانی تا عملا امیدها برای حضور تریم در تهران به کمترین حد ممکن برسد؛ اما با این وجود امروز دوباره با صحبت هایی که مصطفی دنیزلی پیرامون مردد بودن فاتح تریم برای پاسخ به پیشنهاد استقلال مطرح کرد باز توجهات را به این مربی و احتمال حضورش در تهران جلب کرد.

 

رسانه های ترکیه در ساعات گذشته بارها در گزارش های لحظه ای خود پروسه کوچ احتمالی تریم به تهران و قبول هدایت استقلال را پوشش دادند؛ از جمله سایت sondakika که مدعی شد توافقات اولیه برای بستن قرارداد ۱۷ میلیون تله (۱۷ میلیارد تومانی) سالیانه میان باشگاه تهرانی و مربی ترکیه ای حاصل شده که بیش از ۶۰ درصد این مبلغ را اسپانسرهای ترکیه ای طرف قرارداد با استقلال تامین خواهند کرد.

علاوه بر این سایت معتبر سایر رسانه های ترکیه ای نیز به ماجرای فاتح تریم و استقلال ورود کردند و با اخبار و گزارش های تحلیلی، احتمال این اتفاق را مورد بررسی قرار دادند که همگی آنها متفق القول از قرارداد ۴ میلیون یورویی (۱۷ میلیون تله با واحد پول ترکیه) تاکید داشتند و مدعی بودند تریم با توجه به قراردادی که با فدراسیون فوتبال ترکیه برای دریافت غرامت ۳٫۵ میلیون یورویی دارد، زیر بار قرارداد کمتر از این نخواهد رفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو