زمان انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ -

آقازمانی: همه به نفت بر می‌گردیم

سامان آقازمانی که بعد از حضور کریمی در نفت از این تیم کنار گذاشته شد، می گوید به زودی به این تیم برمی گردد، چرا که مالک نفت امروز مربی جدید را معرفی می کند.

سرای نور؛سامان آقازمانی هافبک سابق پرسپولیس که با حمید درخشان به نفت آمده بود از این تیم توسط علی کریمی کنار گذاشته شد. حالا اما وضعیت نفت پیچیده شده و در حالی که این تیم با کریمی درحال تمرین است خبر از انتخاب سرمربی جدید به گوش می رسد. آقازمانی که چندی قبل با مشکل تسویه حساب و فسخ با باشگاه نفت روبرو بود گفت:” طبق صحبت هایی که با آقای جهانیان داشتیم ایشان دوست نداشت قراردادمان را فسخ کنیم و ما را جزئی از تیم می دانست. حتی ١٠ درصد از مبلغ قراردادهایمان را دادند.

 

او ادامه داد:”به نظر من جهانیان از روزی که آمده برای این تیم زحمت کشیده و در این ٢٥ روزی که باشگاه را گرفته خیلی خوب کار کرده است. ما در زمان مدیریت قبلی مشکل زمین تمرین داشتیم؛ اما همین الان تیم زمین تمرین خوبی دارد. گرفتن زمین تهرانسر کار کمی نیست. به نظرم جهانیان امکانات خوبی برای تیم فراهم کرده؛ اما متاسفانه آقای کریمی نتوانستند با این شرایط کنار بیایند. درحالی که مدیریت جدید فقط ٢٥روز است که باشگاه را گرفته است و در این مدت کم نمی توان انتظار تغییر و تحول اساسی داشت. به نظرم هزینه هایی که آقای جهانیان کرده کار هر کسی نیست.”

او که با حمید درخشان به نفت آمده بود درباره این مربی گفت:” به نظرم حمیدخان می تواند به تیم برگردد. ما دوست داریم به تیم برگردیم. بازیکنان با تجربه ای هستیم و تیم باید امسال در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. امسال سال جام جهانی هم هست و من خودم خیلی انگیزه دارم که به تیم ملی برگردم، تازه ٢٨ساله هستم و انگیزه زیادی دارم.”

او درباره کنار گذاشته شدنش از نفت توسط کریمی گفت:”مشخص بود که این یک قضیه شخصی است و نه فنی. آقای کریمی به یکی از بچه ها گفته بود چطور آقای درخشان بازیکنان من را کنار گذاشت، من هم بازیکنان او را کنار می گذارم. درحالی که فوتبال یک ورزش حرفه ای است و نباید مسایل شخصی را وارد آن کرد.”

آقازمانی همچنین گفت:” احتمالا بعد از تعطیلات با تیم تمرین می کنیم. همه بچه ها به غیر از حامد آقایی بر می گردند. فکر نمی کنم مربی جدید بازیکنی را از این کنار بگذارد و حداقل تا نیم فصل تیم را حفظ می کند. به نظرم خدا خیلی به ما لطف داشت. باز هم می خواهم از مدیریت خوب و شجاعانه آقای جهانیان تشکر کنم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو