زمان انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ -

طیبی: به حضور در تیم هفته لیگ قطر افتخار می‌کنم

محمد طیبی مدافع ایرانی تیم القطر معتقد است کاپیتان یعنی لیدر، رهبر و طلایه دار تیم که اگر خوب بتواند تیم را مدیریت کند یکی از عوامل اصلی موفقیت خواهد شد.

سرای نور؛طیبی درباره پیروزی تیمش در هفته دوم می‌گوید: تیم القطر با قدرت بسته شده و پیش از فصل تمرینات سختی برگزار کرد و اردو و بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم که همین اوامر باعث موفقیتمان در بازی دوممان شد.

او درباره بستن بازوبند کاپیتانی در القطر نیز می‌گوید: بستن بازوبند در هر تیمی فرق  نمی‌ کند؛ در کشور دیگر و لژیونر باشید یا در کشور خودتان فوتبال بازی کنید به عملکرد و قدرت رهبری بازیکن برمی گردد.

وی  افزود: از سرمربی القطر بابت اعتمادش تشکر می‌ کنم و احتمالا او توانایی های من را بهتر از خودم شناخته و به همین دلیل این مسئولیت را به من واگذار کرده است. البته باید بگویم که حضورم در پست دفاع وسط که به اعتقادم یکی از مهمترین پست ها در فوتبال است در این امر بی تاثیر نبوده و سعی می‌ کنم واقعا در زمین یک رهبر، لیدر و طلایه دار تمام عیار باشم.

مدافع تیم القطر درباره حضورش در جمع برترین های هفته دوم لیگ ستارگان قطر هم اضافه کرد: از اینکه من و سروش رفیعی در جمع منتخبین هفته دوم بودیم افتخار می‌ کنم. ما ثابت کردیم ایرانی ها همیشه و همه جا بهترین ها را پرورش می‌ دهند و تیم‌ملی‌ بی جهت زودتر از زمان مقرر به جام‌جهانی روسیه صعود نکرده. امیدوارم این حضور من و سروش در لیست منتخب لیگ ستارگان ادامه دار باشد و از هفته های آینده نام مرتضی پورعلی گنجی هم به این لیست اضافه شود و افتخارآفرینی مان باعث درخشش همیشگی ایران در آسیا باشد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو