زمان انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۶ -

تمرینات سپیدرود از روز دوشنبه آغاز می شود

تمرینات سپیدرود پس از سه روز تعطیلی از روز دوشنبه آغاز می شود.

سرای نور؛

تمرینات سرخ پوشان پس از مسابقه دوستانه پنجشنبه این تیم با مهتاب بافت به مدت سه روز تعطیل شده بود، که از روز دوشنبه از سر گرفته خواهد شد.

این در حالی است که تمرینات تیم سپیدرود پس از مسابقه با استقلال تعطیل نشد و روز بعد از مسابقه به ریکاوری و روز پنجشنبه با یک مسابقه دوستانه در زیر باران سیل آسای ابتدای پاییز شهر باران ادامه یافت که در این مسابقه بازیکنانی به میدان رفتند که در برابر استقلال بازی نکرده بودند و در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سپیدرود که در پایان هفته هشتم با هشت امتیاز در رتبه دهم قرار دارد باید در هفته نهم لیگ برتر در روز آدینه ۲۱ مهرماه در ورزشگاه اکباتان تهران برابر سایپا به میدان برود.

این تیم که در برابر استقلال حسین کعبی را به دلیل سه کارته شدن در اختیار نداشت در برابر سایپا بازیکن محرومی ندارد و در حال حاضر هیچ بازیکنی دچار مصدومیت نیست.

خبر دیگر اینکه به تازگی جواد آقایی پور و امین پورنقی دو بازیکن تیم جوانان سپیدرود با نظر مساعد علی نظر محمدی سرمربی سپیدرود با ثبت قرارداد در دفتر باشگاه سپیدرود و هیات فوتبال گیلان به جمع تیم بزرگسالان سپیدرود ملحق شدند و می توانند پسران محبوب شهر باران در مسابقات رسمی را همراهی نمایند.
جواد آقایی پور که پیش از این به اردوی تیم ملی جوانان ایران نیز دعوت شده، در پست مهاجم و امین پورنقی نیز در خط دفاع به میدان می روند.
طبق توافق علی نظر محمدی با ساسان صادقی سرمربی تیم جوانان سپیدرود، این ۲ بازیکن در بازی های تیم جوانان در لیگ برتر گیلان تیم خود را همراهی می کنند؛ اما در تمرینات و بازی های بزرگسال هم حضور خواهند داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو