زمان انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۶ -

تکرار ناکامی سردار در بازی شماره ۱۰۰ (عکس)

گلزن‌ترین مهاجم حال حاضر تیم ملی ایران عملکرد ناموفقی در تیم باشگاهی خود داشته است.

سرای نور؛

سردار آزمون فصل گذشته ۷ گل در ۲۷ بازی برای روستوف به ثمر رساند؛ اما عملکرد درخشان او در تیم ملی ایران موجب شد مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار بگیرد و در نقل و انتقالات تابستانی اخیر هم شایعه پیوستن‌اش به باشگاه‌هایی همچون لاتزیو مطرح شود؛ اما در نهایت این مهاجم ۲۲ ساله تصمیم گرفت به کارش در لیگ روسیه ادامه دهد و به روبین کازان برود.

این مهاجم که تصمیم عجیبی برای نرفتن به تیم‌های مطرح اروپایی گرفت حالا اوضاع خوبی در روبین کازان ندارد و در ۱۱ بازی از ۱۲ مسابقه فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ روسیه که به طور ثابت و تعویضی به میدان رفته موفق نشده گلزنی کند و از سوی دیگر در دیدار جام حذفی هم که ۶۵ دقیقه برابر اورنبورگ در ترکیب بود نتوانسته چنین کاری انجام دهد.

 

 

آزمون که بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی ایران است و در دیدار پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی نیز دو گل برابر سوریه زد، آخرین گل خود در تیم باشگاهی را در هفته بیست و نهم فصل گذشته لیگ روسیه مقابل آنژی ماخاچ کالا به ثمر رساند؛ اما از ۱۳۶ روز قبل تاکنون نتوانسته مقابل حریفان روستوف(فصل قبل) و روبین کازان گلزنی داشته باشد تا نشان دهد از دوران اوج خود فاصله گرفته است.

سردار که از سال ۲۰۱۳ راهی روسیه شده امروز صدمین بازی خود در لیگ این کشور را مقابل آمکار انجام داد و ۹۰ دقیقه در ترکیب بود که مجددا نتوانست توپی از خط دروازه حریف عبور دهد تا روبین کازان هم با نتیجه یک بر صفر بازنده شود.

با تعطیلی ۱۵ روزه لیگ روسیه به دلیل فیفا دی، آزمون به اردوی تیم ملی ایران اضافه می‌شود تا در تمرینات آماده‌سازی و مسابقات تدارکاتی در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش حضور داشته باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو