زمان انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۶ -

بازتاب عجیب و ترجمه پاسخ علی دایی به خریبین!

رسانه های عربستانی با آب و تاب دو پست اینستاگرامی علی دایی و همچنین کاریکاتور منتشر شده از سوی عمر الخریبین مهاجم سوری الهلال را منتشر کرده اند.

سرای نور؛

در دو مطلب مفصل که در سایت ارم نیوز عربستان منتشر شده با اشاره به پست اول علی دایی که گل های به عربستان را نشان می دهد در ادامه مطلب به کاریکاتور عمر الخریبین بعد از هت تریک مقابل پرسپولیس اشاره شده که خشم علی  دایی را در پی داشته است.

در حالی که علی دایی در اینستاگرام خود از خریبین که رفتار چندان مناسبی در بازی با پرسپولیس نداشت، خواسته که احترام مردم ایران را به دلایل مختلف رعایت کند، برگردان فارسی به عربی ارم نیوز این است که علی دایی گفته عمر الخریبین داعشی است!

حال آنکه این جمله به هیچ وجه در کلمات استفاده شده از سوی علی دایی به میان نیامده و اشاره علی دایی به داعش مربوط به حضور ایران در کشور سوریه و نجات مردم این کشور از دست داعش است.

خریبین که در دیدار مقابل پرسپولیس دوبار با رفتار خود حاشیه ساز شد، به واسطه این رفتار غیرورزشی مورد خشم هواداران فوتبال در ایران قرار گرفته است. این مهاجم ابتدا در نیمه اول روی صحنه ای سعی کرد با رندی خاص خود سربه سر بیرانوند بگذارد و لحظاتی وقت را تلف کند و در نیمه دوم پس از گلی که وارد  دروازه پرسپولیس کرد رو به هواداران ایرانی حرکتی ناشایستی از خود به نمایش گذاشت که با اعتراض فوری هواداران همراه شد.

الهلال با سه گل این مهاجم سوری شرایط مناسبی برای صعود به فینال آسیا پیدا کرده؛ اما شاید غرور جریحه دار شده فوتبالی های ایران باعث اتفاقاتی در بازی برگشت بشود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو