زمان انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور:

برای حفظ و دفاع از اسلام و ارزش‌های دینی و انقلاب باید نیروی انسانی معتقد، مؤمن و پویا را پرورش دهیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور گفت: برای حفظ و دفاع از اسلام و ارزش‌های دینی و انقلاب باید نیروی انسانی معتقد، مؤمن و پویا را پرورش دهیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حجت الاسلام سید احمد حسینیان با اشاره به گرامیداشت شهادت آیت الله مطهری اظهار کرد: هفته عقیدتی و سیاسی، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان معلم عقیده انسانها و روز معلم نیز نامگذاری شده است.

DSC01567
وی گفت : معلمان کسانی هستند که فکر، دانش و عقیده کودکان و نوجوانان جامعه را پرورش می‌دهند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی اعتقادی مردمی است و با توجه به این که متصل به بسیج است بحث اعتقادی در این مقوله نقش اصلی را ایفا می‌کند، به همین منظور بخش عقیدتی سیاسی سپاه در مسائل اعتقادی برنامه‌های متنوعی را در طول سال برای همه بسیجیان، پاسداران و سربازان اجرا می‌کند.
این مسئول در مورد تأثیر فکری این برنامه‌ها افزود: تجهیزات بدون اعتقادات کاربرد چندانی نمی‌تواند داشته باشد و زمانی می‌توانیم از تجهیزات بهره برداری کنیم که توأم با اعتقادات ما باشد و برای حفظ و دفاع از اسلام و ارزش‌های دینی و انقلاب باید نیروی انسانی معتقد، مؤمن و پویا را پرورش دهیم که در همین راستا بخش عقیدتی سیاسی سپاه برنامه‌های متنوعی را دنبال می‌کند.
حجت الاسلام حسینیان خاطر نشان کرد: محور آموزش‌های سپاه در تمامی عرصه‌ها از منابع غنی دینی سرچشمه گرفته است و کلاس‌های تفسیر قرآن و کلاس‌های اعتقادی برای رشد اعتقادی پاسداران، بسیجیان و سربازان در مقابل شبه افکنی، شبه افکنان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: شهید مرتضی مطهری شاگرد ممتاز حضرت امام خمینی(ره) در تقوا، طهارت روح، قوت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود و دردشمن شناسی، بصیرت و ولایت مداری نیز از دیگران پیشی گرفته بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وظیفه حفظ انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن را به عهده دارد با پیروی از استاد شهید، اطاعت محض از فرمایشات ولی فقیه که نائب امامان معصوم در عصر غیبت محسوب می‌شود و تمسک به وصیت رسول اکرم اسلام (ص) که قرآن و اهل بیت را، راه نجات از گمراهی می‌داند، با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فرمایش ایشان در مورد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که بهترین راهکار اقتصادی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی کنونی است، امیدواریم مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرار داده و در اجرای آن همت کنند.
حسینیان در پایان از تلاش‌های روابط عمومی سپاه ناحیه نور در اجرای برنامه‌ها تشکر کرد.

 

 

زمان انتشار: ۱۳ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو