زمان انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ -

طارمی و جانشین طارمی زیر نظر کی روش !

ملی پوشان فوتبال ایران عصر امروز تمرین خود را به همراه تعداد زیادی از لژیونرها به انجام رساندند.

سرای نور؛جلسه دیگری از تمرینات آماده سازی تیم ملی برای برگزاری دو دیدار دوستانه برگزار شد.

*این تمرین عصر امروز و در زمین چمن پژوهشگاه نفت انجام شد.
*بازیکنان از ساعت ١٦:١٥ وارد زمین شدند و به تمرینات دستگرمی پرداختند.
*کاوه رضایی و سعید عزت اللهی دو ملی پوشی بودند که به صحبت با خبرنگاران پرداختند و به سوالات آنها پاسخ دادند.
*تمرین امروز تیم ملی با سه غایب برگزار می شد.

 

*از بین ٢٧ بازیکن دعوت شده ٢٤ بازیکن خود را به تمرین امروز رساندند و علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و رضا قوچان نژاد در آن غیبت داشتند.
*میان بازیکنان حاضر میلاد محمدی تنها مصدومی بود که قادر به تمرین نبود و در گوشه ای از زمین نشسته بود.
*پس از بازی های ابتدایی که به صورت تفننی و دستگرمی بین بازیکنان برگزار شد از ساعت ١٦:٣٠ تمرینات با دستور کارلوس کی روش آغاز شد.
*بازیکنان از همان ابتدای تمرین در اختیار مربی بدنساز قرار گرفتند و پس از گرم کردن ابتدایی، تمرینات بدنی اصلی آغاز شد.

*اشکان دژاگه که به همراه سایر بازیکنان به گرم کردن خود پرداخته بود از همان ابتدا تمرین به همراه یکی از مربیان بدنساز به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.
*پس از گرم کردن ابتدایی ملی پوشان در سه پارت به تمرینات بدنسازی پرداختند. تمرینات بدنی و کششی به صورت دراز کش، تمرینات بدنی با توپ و تمرینات با کش نیم ساعت ابتدایی برنامه های امروز ملی پوشان را تشکیل می داد.

 

*در طی این مدت سرمربی پرتغالی تیم ملی با آرامش مشغول چیدن موانع روی زمین بود و یا با اوسیانو کروز به صحبت می پرداخت. نکته قابل توجه در این دقایق آرامش عجیب کی روش بود از آن آرامش و نوع چیدن موانع کاملا پیدا بود که وی نقشه های تمرینی عجیب و غریبی در سر می پروراند.

 

*از جذابیت های تمرین امروز ملی پوشان حضور اغلب لژیونرهای دعوت شده به اردو بود. نام هایی که هرکدام از آنها می توانند به دیدنی تر شدن تمرینات تیم کی روش کمک کنند و در این میان سورپرایز سرمربی پرتغالی تیم ملی یعنی کاوه رضایی نگاه ها را به تمرین بیشتر می کرد. بازیکنی که حضور او به نوعی خیال کی روش را از داشتن مهره های جانشین راحت می کرد.

*کاوه رضایی که پس از اعلام محرومیت طارمی به تیم ملی دعوت شد به همراه انصاری فرد و سردار آزمون فورواردهای تخصصی تیم ملی هستند که باید این تیم را تا روسیه همراهی کنند. مهاجمانی که به همراه طارمی در تمرین امروز به سختی تمرین می کردند تا بتوانند جای ثابتی در ترکیب اصلی پیدا کنند.

*البته به این ترکیب جذاب باید گوچی را هم اضافه کرد که به زودی به سایر بازیکنان ملی پوش می پیوندد تا ترکیب خط آتش تیم کی روش را آماده سازد.

*پس از گذشت ٣٠ دقیقه از تمرین امروز، خبرنگاران و عکاسان به ترک محل برگزاری تمرین مبادرت ورزیدند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو