زمان انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ -

نوری: مک درموت دوباره بدنساز استقلال می شود

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است شفر علاوه بر توانایی های فنی، رقم مناسبی را به استقلالی ها پیشنهاد داده است.

سرای نور؛محمد نوری عضو کمیته فنی استقلال بعد از نشست هیئت مدیره در مورد سرمربی جدید به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رقم مالی شفر مناسب بود
با هماهنگی آقای افتخاری این جلسه برگزار شد و تقریباً همگی به توافق رسیدیم که آقای شفر به عنوان سرمربی کارش را در استقلال آغاز کند. این جلسه با هماهنگی کمیته فنی بود و افتخاری نیز از همه نظرخواهی کرد و دوستان موافق بودند و صورتجلسه ای نیز در همین رابطه امضا شد. توافق کردیم قرارداد را با آقای شفرامضا کنیم چون او مربی خوبی است و روی این گزینه به جمع‌بندی خوبی رسیدیم. وینفرد شفر رزومه خوبی دارد، رقم مالی او از همه گزینه‌ها بهتر است علاوه بر اینکه او دوست دارد ایران باشد.

دستیاران ایرانی
براساس توافقاتی که داشتیم مقرر شد دو مربی ایرانی کنار شفر باشند. احتمال  دارد این دو نفر از اعضای کمیته فنی باشند، یا من باشم، یا کس دیگری به هر حال در کمیته فنی تصمیم‌گیری می‌شود چه کسانی کنار او باشند. چیزی که مشخص است اینکه شفر کمک مربی با خودش به ایران نمی‌آورد. کمیته فنی این دو مربی را معرفی می‌کند و سعی بر این است بهترین نفرات باشند، ۱۰ تا ۱۵ گزینه جوان و خوب هستند که از بین آنها معرفی می‌کنیم.

تریم گران بود
در شرایط فعلی بحث مالی برای باشگاه خیلی مهم است و یک موضوع عاقلانه است که منافع مالی را نیز در نظر بگیریم. قیمت فاتح‌تریم خیلی بالا بود در واقع یک چیز غیرمعقول بود. رزومه شفر هم بهتر است و هم اینکه رقم پیشنهادی اش معقول است.

به استقلال کمک کنیم
هواداران استقلال برد و نتیجه خوب از این تیم می‌خواهند، هم هواداران و هم پیشکسوتان باید به ما کمک کنند تا بتوانیم موفق باشیم. ما تلاش کردیم بهترین تصمیم را برای تیم بگیریم و حالا زمان آن است که در عمل استقلال را کمک کنیم.

مک ‌درموت می ماند
قرار شد میک مک درمورت به عنوان مربی بدنساز در تیم استقلال باقی بماند. او از ابتدا هم با همین هدف جذب شده بود و برای دیدار مقابل سپیدرود سرمربی موقت ما بود. اما وی کماکان در کنار تیم باقی خواهد ماند.

رحمتی و مجتبی جباری بازیکنان استقلال هستند
این دو نفر جزو تیم هستند و با تیم قرارداد دارند به امید خدا در کنار تیم هستند به هر حال مربی خارجی می‌آید و تصمیم‌گیری می‌شود؛ اما این دو نفر با تیم استقلال قرارداد دارند. می‌آیند که به تیم کمک کنند اصل کمک کردن است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو