زمان انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ -

برابری جنسیتی یعنی چه؟

مشاغل، زنانه و مردانه، سخت و راحت ندارد! تناسب شغل با ویژگی های زنانه بی معنی است. از کار در معدن و کارگری تا آتش نشانی و کامیون رانی، زنان میتوانند و باید همپای مردان کار کنند!!

سرای نور؛محمد عبداللهی در کانال تلگرامی اش نوشت:  در وهله اول، شاید گمان کنید منظور غربی ها و غربگرایان از این اصطلاح، فرصت های برابر اجتماعی، آموزشی، سیاسی و.. زنان با مردان است! یا حق تحصیل و شغل و دستمزد برابر و بهداشت و…  اما درست برخلاف این تصور ساده اندیشانه، در پس این اصطلاح خوش رنگ و لعاب، باطنی سمی و زهرآگین نهفته است! برابری جنسیتی اصطلاحی فمینیستی، فردگرا و ضدخانواده است. جالب آنکه کانون کلیدی سند ۲۰۳۰ نیز همین اصطلاح است! اما:

زن هم همپای مرد در خارج از خانه « کار» کند. بعنوان یک «وظیفه»، نه بعنوان یک «حق»! و به او دستمزد بدهیم! او وظیفه «نان آوری» دارد!

مشاغل، زنانه و مردانه، سخت و راحت ندارد! تناسب شغل با ویژگی های زنانه بی معنی است. از کار در معدن و کارگری تا آتش نشانی و کامیون رانی، زنان میتوانند و باید همپای مردان کار کنند!!

زن را دیگر به چشم « مادر» نبینید! او میتواند پدر هم باشد! (جواز همجنسبازی)!  این اصل! تحت عنوان حذف کلیشه های جنسیتی، اصطلاح فریبنده دیگر فمینیسم دنبال میشود! مادر بودن زن « کلیشه جنسیتی» است و باید حذف شود!! (بخوانید « خانواده» باید حذف شود)

ندیدن تفاوتهای طبیعی و بیولوژیک زن با مرد و تلاش برای دیدن زن به مثابه یک مرد.

در ظاهر «آزادی پوشش برای زن» و در باطن «آزادی چشم چرانی برای مرد»

اما ما به «عدالت جنسیتی» و «تناسب جنسیتی» قائلیم؛ نه به «برابری جنسیتی»

به تفاوتهای طبیعی و فیزیولوژیک زن و مرد احترام میگذاریم. زن مادر است و مرد پدر. (ارکان یک خانواده سالم)

زن حق شغل دارد ولی وظیفه نه. و شغل باید متناسب با ظرایف جسمی او باشد.

تقسیم کار زنانه و مردانه، اساس زندگی مشترک است. وظیفه نفقه، مهریه، تمام هزینه های زندگی و امنیت خانواده بر دوش مرد است و وظیفه آرامش خانواده بر دوش زن است (تمکین جنسی در قبال همسر) و هیچ تکلیفی برای مخارج مادی زندگی ندارد.

شغل زن نباید با حقوق همسر و فرزندش در تعارض باشد و حکومت و جامعه باید شرایط شغلی زنان و مادران را با وظایف همسری و مادری آنها هماهنگ کند. همه حقوقی چون: مرخصی زایمان و نگهداری اطفال (با حقوق) برای او و همسرش، ممنوعیت اخراج از کار به دلیل بارداری، حضانت فرزندان برای مادر تا ۷سال، تقلیل ساعات کار، امنیت شغلی، برخورداری از تأمین اجتماعی در مواقع بیکاری، بیماری، پیری و.. از الزامات عدالت جنسیتی است.

و بخوانید بیانات رهبر انقلاب را در خصوص خدعه «برابری جنسی»: «یکی از بزرگ‌ترین خطاهای تفکر غربی در مورد مسأله زن، همین عنوان «برابری جنسی» است. عدالت یک حق است؛ برابری گاهی حق است، گاهی باطل است؛… چرا باید کاری که مردانه است به زن داده بشود؟ این چه افتخاری است برای زن، که کاری را انجام بدهد که مردانه است؟»

حالا شیخ حسن روحانی با هشتگ هایش باید پاسخ دهد که شیخ کدام مکتب است؟! اسلام یا فمینیسم؟!

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو