زمان انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ -

فرماندار نور:

هفته نیروی انتظامی ، فرصت مغتنمی برای تجلیل از ایثارگران عرصه امنیت و اقتدار کشور است

هادی خنجری فرماندار نور در پیامی به مناسبت ۱۳ مهرماه ، هفته نیروی انتظامی از تلاشهای ارزنده و زحمات نیروی انتظامی شهرستان نور در ایجاد نظم و امنیت ،آسایش برای مردم و پیشگیری و کاهش جرایم تقدیر کرد.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور، هادی خنجری فرماندار نور در پیامی به مناسبت ۱۳ مهرماه ، هفته نیروی انتظامی از تلاشهای ارزنده و زحمات نیروی انتظامی شهرستان نور در ایجاد نظم و امنیت ،آسایش برای مردم و پیشگیری و کاهش جرایم تقدیر کرد.
در این پیام آمده است:
نام نیروی انتظامی در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران قرین و یاد آور شجاعت، ایمان و غیرت انسان های شریفی است که با توکل به لطف حضرت حق و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) در حفظ و حراست از امنیت و آرامش کشور دلیرانه تا پای جان ایستاده اند. هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرصت مغتنمی برای تجلیل از ایثارگران عرصه امنیت و اقتدار کشور است. روزهایی ویژه برای مرور زحمات و رشادت های ایرانیان غیرتمند و باهمتی که با انگیزه ای والا و ایمان و اعتقادی راسخ زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی بوده و هنگام ارائه خدمات ارزشمندشان جز رضای حضرت حق و سر افرازی هموطنان سودای دیگری در سر ندارند. ملت فهیم و صبور ایران اسلامی همواره قدردان زحمات خستگی ناپذیر تلاشگران عرصه امنیت و انظباط اجتماعی بوده و خاطره مجاهدت های آنان را در عرصه های مختلف از یاد نخواهند برد.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت هفته نیروی انتظامی و قدردانی و سپاسگزاری از زحمات ارزشمند فرمانده، معاونین و کلیه کارکنان غیور و تلاش‌گر نیروی انتظامی شهرستان نور و با تاکید بر ضرورت بکارگیری همه توان و ظرفیت‌ها برای تقویت و ارتقاء امنیت عمومی به عنوان بستر و زمینه برای انجام هرگونه فعالیت در شرایطی که بحمدالله کشور با برنامه‌های اثرگذار دولت خدمتگزار در مسیر پرشتابی از رشد و پیشرفت قرار گرفته است، موفقیت روز افزون آن نیرو را در تحقق این مهم در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت هدایت‌ها و منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

هادی خنجری – فرماندار شهرستان نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو