زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

مسئول همه جنایت‌ها در منطقه، آمریکایی‌هاو صهیونیست‌ها هستند

به گزارش سرای نور؛ همزمان با سالروز بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد(ص) صبح امروز (پنج‌شنبه) مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی در تهران و جمعی از خانواده های شهدا با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوردر این دیدار ، مبعث را روز رحمت برای همه جهانیان خواند و گفت: پیامبر اسلام(ص) نه فقط برای مسلمانان بلکه برای همه بشریت مظهر رحمت بود، زیرا راه هدایت را در اختیار مردم گذاشت.

رئیس جمهور با اشاره به اتهاماتی که امروز در دنیا به نام تروریسم و خشونت علیه اسلام مطرح می شود، گفت: آنها که امروز در جهان به ناروا اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی راه انداخته‌اند، یک بار منصفانه به آرمان‌شهر اسلام نگاه کنند و از عدالت پیامبر(ص) در برخورد با مشرکین و ملحدین درس بگیرند.

روحانی افزود: از یک سو اسلام‌ستیزان غربی که قرنهاست علیهِ اسلام تبلیغ می کنند و از سوی دیگر، دوستان نادان یا مزدوران وابسته همچون دو به قیچی برای حیثیت اسلام خطر آفریده اند.

رئیس جمهور با طرح این سئوال که چه کسانی ترور و ناامنی را به منطقه آوردند و۷۰ سال پیش رژیمی غاصب را پایه گذاری کردند، تاکید کرد: ریشه بسیاری از ناامنی‌ها، ترورها و جنگ‌ها در منطقه ما رژیم اشغالگر قدس است.

روحانی با اشاره به اشغال افغانستان و حمله به عراق و ایجاد ناامنی در منطقه، خاطرنشان کرد: مسئول همه این جنایتها، صهیونیستها و آمریکایی ها هستند.

رئیس جمهور هدف نهایی نظام اسلامی را استقرار صلح و امنیت در سراسر جهان دانست و افزود: چگونه ساکت بمانیم در حالی که مردم یمن هر روز توسط کسانی که خود را متولی مسجدالحرام می دانند، زیر بمباران وحشیانه قرار می گیرند.

روحانی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند که تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از مظلوم دفاع کرده و خواهد کرد و تحت فرمانِ فرمانده کل قوا، هر جا لازم باشد دست مظلومی را بگیریم، خواهیم گرفت.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو