زمان انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ -

افتخاری: بحثی در مورد فرهاد مجیدی نداشتیم

رضا افتخاری می گوید که شفر خواهان بازگشت رحمتی به تمرینات شده است ولی در مورد جباری هنوز صحبتی نداشته است.

سرای نور؛رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد جلسه با مهدی رحمتی و احتمال بازگشت این بازیکن به تمرینات تیم گفت: امیدوارم این بازیکن به تمرینات برگردد و مثل گذشته برای تیمش وفاداری کند و ان شاالله تیم هم به آرامش برسد.

افتخاری در پاسخ یکی از خبرنگاران که پرسیده بود، صحبت های شما این شائبه را ایجاد کرد که در دوران مربیگری منصوریان در تیم بازیکن سالاری بوده است، ادامه داد: به گذشته برنگردید؛ من از این به بعد را می گویم. من کادر فنی قبلی را نگفتم؛ گفتم نمی خواهیم مثل گذشته بازیکن سالاری در تیم وجود داشته باشد.

مدیرعامل استقلال در مورد بازگشت جباری عنوان کرد: نه هنوز در مورد جباری تصمیم قطعی گرفته نشده است.

وی در مورد آشنایی شفر با بازیکنان استقلال افزود: بله آقای شفر همه بازی های استقلال را دیده و از تمام بازیکنان شناخت دارد. در مورد آقای رحمتی گفت ایشان بیاید، اما در مورد آقای جباری هنوز صحبتی نکرده و بعدا تصمیم می گیرد. فکر می کنم دنبال این است که گزارش پزشکی را بگیرد و تصمیم بگیرد.

افتخاری در مورد اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال و اینکه چقدر اخبار منتشر شده واقعیت دارد، توضیح داد: اصلا حرفی از آقای مجیدی نبوده و قطعی هم نشده و این صحبت های رسانه ها است.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که در نهایت چه زمانی دستیاران شفر اعلام می شوند، اضافه کرد: کمیته فنی در حال بررسی است و وقتی به نتیجه برسد اعلام می شود. اجازه بدهید اسم کسی را نبرم تا کمیته فنی کار خودش را انجام بدهد.

افتخاری در مورد نقش درموت در تیم هم گفت: درموت به عنوان مربی بدنساز و مربی در تیم فعالیت می کند؛ اینکه در کدام نقش استفاده شود بستگی به نظر سرمربی تیم آقای شفر دارد.

افتخاری در مورد اینکه ناراحتی او از جباری به دلیل برخی حرف های این بازیکن، مانع بازگشتش به استقلال است، بیان کرد: نه اصلا چنین چیزی نیست؛ این را باید مربی تشخیص بدهد و خودش هم اعلام می کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو