زمان انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ -

بارسا در انتظار واکنش تند هواداران خشمگین

بسیاری از هواداران بارسلونا هنوز علت حضور تیم محبوب شان مقابل لاس پالماس در روز رفراندوم کاتالونیا را درک نکرده اند.

سرای نور؛پس از اتفاقات روز همه پرسی جدایی کاتالونیا و زخمی شدن بیش از ۸۰۰ نفر به خاطر خشونت های پلیس اسپانیا، انتظار می رفت که بارسا برای همدردی با مجروحان برابر لاس پالماس به میدان نرود؛ اما در نهایت تهدید لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا مبنی بر کسر ۶ امتیاز از بارسا باعث شد تا رئیس باشگاه دستور به انجام بازی پشت درهای بسته بدهد.

بارتومئو دو روز پیش در نشست خبری خود دلیل این کار را پیامی از سوی بارسلونا به جهانیان عنوان کرد و اذعان داشت که این تصمیم را پس از مشورت با بازیکنان گرفته است.

 

 

 

 

واقعیت این است که تنها پیکه و سرجی روبرتو با لغو بازی مقابل لاس پالماس موافق بودند و دیگر بازیکنان اصرار به حضور در زمین داشتند.

توضیحات بارتومئو بسیاری از هواداران و نیز اعضای رسمی باشگاه را قانع نکرده است. آنها معتقدند که بارسلونا تحت هیچ شرایطی نباید برابر لاس پالماس به میدان می رفت و اینکه ۶ امتیاز آنقدرها هم ارزش نداشته است. حتی نیم ساعت قبل از بازی، گروه هواداران افراطی بارسلونا با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که بازی باید لغو شود؛ در غیر این صورت آنها وارد زمین خواهند شد و مانع انجام آن می شوند.

 

درهر صورت بسیاری منتظر اولین بازی خانگی بارسا هستند تا شاهد واکنش هواداران باشند. از خوش شانسی بارسلونا فعلا رقابت های باشگاهی به دلیل انجام بازی های ملی تعطیل است؛ سپس بارسا بازی بیرون از خانه برابر اتلتیکو خواهد داشت. باید دید گذشت زمان از خشم هواداران خواهد کاست یا خیر. امری که بعید به نظر می رسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو