زمان انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ -

برد اول گسترش با فیروز کریمی در جام حذفی

گسترش فولاد در نخستین بازی رسمی با فیروز کریمی موفق شد برابر نفت مسجد سلیمان به برتری برسد و به جمع 16 تیم پایانی جام حذفی صعود کند.

سرای نور؛در آخرین بازی از مرحله سوم جام حذفی تیم نفت مسجد سلیمان که صدرنشین لیگ دسته اول است از ساعت ۱۷:۲۰ امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی از گسترش فولاد لیگ برتری میزبانی می‌کرد.

یوسف بهزادی، علی گودرزی، مجید ایوبی، سعید غلامعلی‌بیگی، میلاد خدایی، حمید نعمتی، عباس یحیی‌بیگی، پیمان میری، محمد علی‌نژاد، حسین دوست‌دار و میلاد میداوودی ۱۱ بازیکن ابتدایی نفت مسجد سلیمان در این مسابقه بودند و ترکیب گسترش فولاد را هم فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، سید محسن حسینی، میلاد فخرالدینی، پیمان بابایی، آندرانیک تیموریان، احمدرضا زنده‌روح، مسیح زاهدی، عرفان افراز، امید جهانبخش و سامان نریمان‌جهان تشکیل می‌دادند.

نفت مسجد سلیمان که با توجه به تساوی امروز بادران دوباره صدرنشین لیگ یک شده، امروز در حالی مقابل گسترش فولاد قرار گرفت که این تیم تبریزی برای نخستین بازی رسمی فیروز کریمی را روی نیمکت داشت.

گسترش فولاد برخلاف شرایطی که در لیگ برتر دارد نمایش خوبی در مسجد سلیمان برابر تیم نفت ارائه داد و توانست در دقیقه ۲۳ توسط عرفان افراز گلزنی کند.

شاگردان محمود فکری که به دنبال جبران نتیجه بودند در گلزنی موفق نبودند تا گسترش فولاد با پیروزی یک بر صفر به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند و سرنوشت ۱۶ تیم نهایی این رقابت‌ها نیز مشخص شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو