زمان انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ -

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور:

عملیات امداد و نجات به چند دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک گردنه لاوش ارتفاعات بلده +تصاویر

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور گفت: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان‌های نور و چالوس به چند دستگاه خودروی سواری، یکدستگاه اتوبوس و مینی بوس گرفتار در برف و کولاک گردنه لاوش ارتفاعات بلده امدادرسانی‌ کردند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،محمد ایلانی در گفت و گو با سرای نور اظهارکرد: با گزارش فرمانداری شهرستان نور در خصوص گرفتار شدن چند دستگاه خودروی سواری و یکدستگاه اتوبوس و مینی بوس در برف و کولاک گردنه لاوش ارتفاعات بلده در ساعت ۱۱:۵۵ دقیقه روز پنجشنبه به جمعیت هلال احمر شهرستان نور بلافاصله تیم امدادونجات کوهستان بلده برای ارزیابی اولیه به منطقه حادثه اعزام شد.

 

وی گفت: پس از ارزیابی اولیه و ارتباط تلفنی از طریق بخشداری بلده با راننده اتوبوس و گستردگی عملیات، از پایگاه امدادونجات ندای چالوس که به منطقه حادثه نزدیک بودند تقاضای تیم پشتیبانی شد.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور تصریح کرد: یک تیم عملیاتی نیز از شعبه نور به منطقه حادثه اعزام شد که خوشبختانه پس از پنج ساعت عملیات سخت، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان‌های نور و چالوس توانستند نسبت به امدادرسانی ۵۴ نفر درراه مانده و رهاسازی ۱۰دستگاه خودروی گرفتار در برف، با تعداد ۱۷نفر نیروی عملیاتی در قالب پنج تیم عملیاتی و به استعداد ۲دستگاه خودروی آمبولانس – یکدستگاه خودروی ست نجات و یک دستگاه خودروی کمکدار اقدام کنند.

 

این مسئول خاطرنشان‌کرد: با توجه به انحراف اتوبوس به شانه خاکی جاده ۹نفر از مسافرین اتوبوس توسط خودروهای هلال احمر شهرستان نور به شهر بلده انتقال داده شده و خوشبختانه این عملیات در ساعت ۱۷:۱۵با موفقیت به پایان رسید

 

 

زمان انتشار: ۱۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو