زمان انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ -

چه خبر از تمرین پرسپولیس (گزارش تصویری)

تمرین پرسپولیس امروز در غیاب 5 ملی‌پوش و دو بازیکن مصدومیت در استادیوم شهید کاظمی برگزار شد.

سرای نور؛

برانکو ایوانکوویچ تیمش را برای دیدار مقابل استقلال خوزستان مهیا می‌کند و این در شرایطی است که او ۵ بازیکن ملی‌پوش تیمش را در اختیار ندارد و وضعیت سختی را دنبال می‌کند.

او باید اختلاف موجود در صدر جدول را بپوشاند و البته در تلاش است تا اختلاف شکست برابر الهلال را در بازی برگشت جبران کند. با این حال او تنها یک روز پیش از جدال برابر استقلال خوزستان ملی‌پوشان تیمش را در اختیار خواهد گرفت و وضعیت شجاع خلیل زاده نیز به دلیل مصدومیت نامشخص است. در ادامه نگاهی فتوگرافی خواهیم انداخت به تمرین امروز سرخپوشان در استادیوم شهید کاظمی؛

 

 

شجاع خلیل زاده، مدافع میانی سرخپوشان به دلیل مصدومیت در تمرین امروز نیز در جمع دیگر بازیکنان حاضر نبود. کشیدگی چهار سر ران این بازیکن با نظر کادرپزشکی دوری دو هفته‌ای را برای او به همراه داشته و البته او مدعی شده به دنبال حضور در تمرینات گروهی طی چند روز آینده است تا در این شرایط حساس سرخپوشان بیش از این احساس خلا نکنند.

 

 

محسن ربیع خواه بعد از انتقادات تندی که نسبت به عملکردش شده، علیرغم مصدومیت جزیی یکی از بازیکنان فعال تمرین سرخپوشان است که به دنبال این است تا همچنان جایگاه خود را در ترکیب اصلی حفظ کند. تقابل او با حمله‌وران پرسپولیس این روزها مطمئنا آسانترین از شبی است که بازیکنان الهلال برای او و دیگر بازیکنان پرسپولیس ساختند و اکنون به دنبال انتقام در بازی برگشت است.

 

 

با اعلام برطرف شدن موانع بازی احمد نوراللهی اکنون جدی‌ترین رقابت برای حضور در ترکیب اصلی بین این بازیکن و کمال کامیابی نیا شکل گرفته است. تقریبا تمام فریم‌های روزانه تمرین پرسپولیس اختصاص به جدال این دو بازیکن دارد که به دنبال اثبات توانایی خود هستند. برانکو ایوانکوویچ حداقل از این حیث روزهای خوب و امیدوارکننده ای را پیش روی خود می‌بیند و باید دید در نهایت جنگ بین شماره هشت و یازده به سود کدام بازیکن خاتمه خواهد یافت.

 

 

محمد انصاری عجیب ترین خط خورده ملی‌پوش پرسپولیس بود. مدافع پرسپولیس که در تمام اردوهای یک سال و اندی تیم ملی حضوری فعال داشت بعد از انجام دومین بازی پیاپی خود با پیراهن تیم ملی ناگهان از جمع ملی‌پوشان خط خورد تا در استادیوم شهید کاظمی حاضر شود. محمد انصاری اما با اعتماد بالا نسبت به توانایی‌های خود امیدوار به بازگشت به جمع شاگردان کارلوس کی‌روش است تا بتواند ساک حضور در جام جهانی روسیه را هم ببندد.

 

 

 

کریم باقری نیز دیگر فریم مشترک تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس را با استایل خاص خود در حال پا به توپ و جنگیدن را شکل می‌دهد. عضو ایرانی کادرفنی بیشتر از یک همفکر و مربی در تیم برانکو ایوانکوویچ نقش آفرینی می‎کند و با حضور در جمع بازیکنان رابطه آنها را با دیگر اعضا نزدیک‌تر می‌کند و تجربیات فنی و تکنیکی خود را نیز در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

 

 

کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان و حسین ماهینی، سه بازیکنی که انتظار زیادی از آنها در جدال برگشت برابر الهلال عربستان می‌رود. هافبک دفاعی و پاسور تیم در کنار یکی از باتجربه بازیکنان پرسپولیس در خط دفاعی به دنبال این هستند تا امید را بار دیگر به اردوی پرسپولیس برگرداند و این روزها با انگیزه زیاد در تمرین به دنبال بازگرداندن روحیه به دیگر بازیکنان هستند.

 

 

 

در روزهایی که هنوز مسوولان پرسپولیس به هواداران این تیم امیدواری می‌دهند که قادر به شکستن حکم مربوط به محرومیت نقل و انتقالات هستند، کارشناسان حقوقی کاملا به این مساله ناامید هستند تا بتوان تنها امیدواری را در ساق‌های بازیکنان جوان و آینده دار تیم جستجو کرد تا شاید بتوانند در روزهای سخت آینده گره گشای تیم باشند. بازیکنانی که در این تصویر مشخص هستند و بارها از بار فنی و کیفی مناسب آنها صحبت شده و باید دید فرصت اثبات آن را به دست خواهند آورد یا خیر.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو