زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

مسابقات قهرمانی بوکس جوانان مازندران در آمل آغاز شد

مسابقات قهرمانی بوکس رده جوانان مازندران عصر امروز با حضور 69 بوکسور از شهرهای مختلف استان به میزبانی شهرستان آمل آغاز شد.

 

به گزارش سرای نور؛  مسابقات قهرمانی بوکس مازندران در رده سنی جوانان عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهری، پیشکسوتان و ورزشکاران استان به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

این دوره از مسابقات به‌مدت دو روز در سالن ورزشی سرپوشیده شهید خوش‌سیما در بخش دشت‌سر برگزار شد.

در این مسابقات پرویز نصیری سرپرست هیأت بوکس مازندران، ناصر نصری سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل، مسئولان استانی و پیشکسوتان حضور داشته و رقابت‌ها بر روی یک رینگ اصلی و یک رینگ تمرینی دنبال می‌شود.

در ابتدای دیدارها داوران به بیان سوگندنامه و قرائت آن پرداختند و بازی نمایشی بین دو نونهال ورزش بوکس مازندران برگزار شده و با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد.

* رقابت ۶۹ بوکسور جوان در مازندران

رئیس هیأت بوکس آمل در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات، اظهار کرد: ۱۷ تیم از همه شهرستان‌های مازندران همانند آمل، بابل، بابلسر، ساری، نور، نوشهر و تنکابن شرکت کردند.

نصرت‌الله نعمتی افزود: ۶۹ بوکسور در رده سنی جوانان به‎مدت دو روز با رقبا روبه‌رو می‌شوند البته تیم‌های مازندران با قرعه‌کشی حریفان خود را شناختند تا مبارزات با حضور داوران دارای مدرک ملی و فدراسیون بوکس در ۱۰ وزن برگزار شود.

رئیس هیأت بوکس آمل خاطرنشان کرد: دیدارها به‌صورت حذفی برگزار شده و این رویداد بعد از چندین سال به میزبانی شهرستان آمل در حال برگزاری است.

 مسابقات قهرمانی بوکس رده جوانان مازندران با برگزاری ۵۹ مبارزه پیگیری شده و در پایان به نفرات برتر مسابقات بوکس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جوایز و حکم قهرمانی اهدا می‌شود.

نفرات برتر این رقابت‌ها به همراه افراد منتخب از سوی کمیته فنی مسابقات قهرمانی بوکس رده جوانان مازندران در قالب تیم منتخب مازندران خود را برای رقابت‌های کشوری که در آینده نزدیک برگزار می‌شود، آماده می‌کنند

.منبع:فارس

 

زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو