زمان انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ -

ستارگان ایران – منتخب اینتر؛ در استادیوم آزادی

ستاره‌های تیم اینترمیلان در آبان‌ماه برای برگزاری دیدار خیریه راهی تهران خواهند شد تا برابر ستاره‌های ایران قرار گیرند.

سرای نور؛

در شرایطی که پیش از این نیز گفته می‌شد ستاره‌های اینترمیلان برای برگزاری دیدار خیریه در مهرماه راهی تهران خواهند شد، طبق جدیدترین برنامه ریزی نراتزوری در اواسط آبان در استادیوم آزادی روبروی ستاره‌های ایران قرار خواهد گرفت.

مجید بهره‌مند، مدیر روابط عمومی باشگاه هنرمندان ایران در این باره اینطور توضیح می‌دهد: طبق توافقات صورت گرفته بیژن ذوالفقارنسب و حسین فرکی بطور مشترک به عنوان مربی روی نیمکت تیم ایران خواهند نشست.

وی در خصوص اینکه نفرات ایران را چه کسانی تشکیل خواهند داد نیز گفت: بزودی پس از بررسی‌های لازم اسامی نفرات منتخب و لیست نهایی آنها برای رویارویی با شاگردان والتر زنگا سرمربی تیم ستارگان اینتر میلان از سوی آقایان فرکی و ذوالفقارنسب اعلام خواهد شد.

در مورد عواید این بازی نیز گفته می‌شود قرار است به بیماران خاص اختصاص داده شود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین باشگاه هنرمندان ایران و تیم فوتبال ستارگان اینترمیلان ایتالیا قراردادی بین طرفین به امضاء رسیده و این مسابقه در حمایت از بیماران خاص برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه هنرمندان در خصوص نفرات ستاره‌های اینترمیلان که راهی تهران خواهند شد نیز گفت: ستاره‌های تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا با نام Inter For Ever چند روز پیش در کشور یونان در یک مسابقه خیرخواهانه حضور پیدا کرده بودند. این تیم متشکل از بازیکنان بزرگ دهه ۹۰ فوتبال ایتالیا شامل لوییز فیگو، خاویر زانتی، جیان لوکا پالیوکا، فرانسچکو تولدو، جوزپه برگومی، محمد کالون، ایوان زامورانو، کریستین چیوو، کولونه‌زه، مارکو ماتراتزی، اولیر داکور، دیوید سوادو، ریکاردو فری و … بود که قرار است برای برگزاری این مسابقه بزرگ به تهران بیایند. مذاکرات برای دعوت از بازیکنان دیگر در حال انجام است چرا که اکثر آنها در کشورهای خودشان حضور دارند.

تاریخ برگزاری این مسابقه خیریه طبق اعلام روز جمعه ۱۲ آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو