زمان انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ -

ویزای روسیه؛ آرزوی دست نیافتنی هلند!

با پیروزی پرگل سوئد برابر لوگزامبورگ، دیگر تقریبا حذف هلند از بازی های جام جهانی روسیه 2018 قطعی شده است.

سرای نور؛

امشب سوئد موفق شد با ۸ گل لوگزامبورگ را مغلوب کرده تا موقتا بالاتر از فرانسه در صدر گروه اول رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه از قاره اروپا قرار بگیرد و لاله های نارنجی احتمالا باید همانند سال ۲۰۰۲ جام جهانی را باز هم در خانه تماشا کنند.

با این حساب و با توجه به ۱۹ امتیازی شدن سوئد، هلند ۱۳ امتیازی باید هر ۲ بازی خود برابر بلاروس و بازی پایانی برابر سوئد را با اختلاف گل فراوان پیروز شود زیرا با پیروزی امشب سوئد تفاضل این تیم ۱۹ شد و تفاضل لاله های نارنجی در حال حاضر بدون احتساب بازی برابر بلاروس ۵ است.

البته بازی آخر لاله های نارنجی برابر سوئد است و از این حیث که گل های زده هلند به معنای گل های خورده سوئد و کاهش تفاضل این تیم است شرایط کمی به سود هلند خواهد بود اما جبران این تفاضل در طی ۲ بازی از سوی هلند که خیلی هم آماده نیست بیشتر شبیه یک رویاست.

فرض بعدی، شکست فرانسه در ۲ بازی برابر بلغارستان و بازی آخر خانگی برابر بلاروس است که گرچه این امر بسیار غیرمحتمل است، اما نکته ناگوار بعدی برای هلند افزایش امتیازات بلغارستان ۱۲ امتیازی و مطرح شدن نام این تیم به عنوان مدعی صعود است.

پس منطقا از بین فرانسه و هلند یکی جام جهانی روسیه را از خانه تماشا می کند مگر آنکه اتفاقات غیرممکنی رخ داده و هلند ۲ بازی آخر خود را با نتایج رویایی پیروز شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو