زمان انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ -

کعبی: خودمان هواداران را فراری می دهیم

حسین کعبی کاپیتان تیم سپیدرود می گوید که در مدت حضورش در رشت بارها در مورد مشکلات مالی از مسئولین شهر درخواست کمک کرده ولی خواهش های او به جایی نرسیده است.

سرای نور؛گفت: خوب ما دوست نداشتیم که این وقفه ها وجود داشته باشد. این تعطیلات به نفع آن تیم هایی است که شروع خوبی نداشته اند. نمی توانیم بگوییم به نفع ما بوده یا به ضرر ما و باید مسابقات شروع شود تا مشخص شود. باید نگاه ما به تیم ملی باشد. این تعطیلات معمولا وجود دارد و تیم های لیگ برتری باید فرم خوب خود را نگه دارند. ما هم روند خوبی در بازی های اخیر داشتیم و شاید به استقلال باختیم ولی خوب بازی کردیم. در ادامه ۴ بازی سنگین داریم. بدنسازی خوبی داشته ایم که همه راضی هستند و امیدوارم بتوانیم استارت خوبی بزنیم. فکر می کنیم دوباره لیگ برتر شروع شده و باید همه چیز را به نفع تیم ملی ببینیم.

کعبی در پاسخ به این سوال که چون خودش بازیکن ملی بوده و سال ها در تیم ملی بازی کرده اهمیت به تیم ملی را بیشتر درک می کند، عنوان کرد: من مربیانی که انتقاد می کنند را درک می کنم، چون بازیکنان و مربیان نمی توانند چند بار بدنسازی کنند. البته تیم ملی هم بازی دوستانه باید داشته باشد ولی تعطیلات ۱۴،۱۵ روزه زیاد است. با این وجود تصمیمات در این خصوص گرفته شده به هر حال باید به تصمیم فدراسیون احترام گذاشت.

کاپیتان سپیدرود در مورد مشکلات مالی سپیدرود که نظرمحمدی هم در آخرین مصاحبه خود به آن اشاره کرده است، می گوید: نزدیک به یک سال و ۴ ماه است که در این تیم هستم و سعی کردم چیزی نگویم و نمی خواهم که با اسم آوردن از افراد آنها را بزرگ کنم. من به خاطر علاقه ام به هواداران هر چه داشته باشم برای تیمم می گذارم ولی نمی توانم اسم بعضی ها رو بیاورم.

کعبی در ادامه و در پاسخ به سوال ما که کمی واضح تر در این خصوص صحبت کند، ادامه داد: من قبلا چندبار مصاحبه کردم و گفتم که شهردار و استاندار به تیم کمک کنند، اما هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. دلیل هم ندارد دوباره خواهش کنم. از مردم می خواهم صبور باشند. صحبت من این است که مسئولین که می دانند عشق مردم تیم شهرشان است، چرا کمک نمی کنند. من خوزستانی ام ولی اینجا را مثل استان خودم می دانم. کسی به این تیم نگاه نمی کند. آنقدر در مورد مشکلات گفتم که زبانم مو درآورد. شاید این صحبت های من به خیلی ها بربخورد ولی برای من مهم نیست.

بازیکن سابق تیم ملی در پاسخ به سوال ما که از او در مورد نواقص ورزشگاه های شمال پرسیدیم و اینکه این موضوعات باعث کم شدن هواداران می شود، اظهار داشت: خیلی ها می گویند که می خواهیم هوادار بیشتری به ورزشگاه بیاید ولی خودمان هواداران را فراری می دهیم. من نمی توانم در این مورد حرفی بزنم چون بازیکن هستم و دنبال حاشیه هم نیستم. الان هم می گویم که به هیچ کسی کاری ندارم و الان هم هرچه آقای نظرمحمدی بگویند به عنوان کاپیتان تیم گوش می کنم و به بیرون کاری ندارم.

کعبی در مورد دیدار آینده این تیم برابر سایپا که علی دایی هم بازی قدیمی اش را به عنوان مربی در اختیار دارد، بیان کرد: از بزرگی آقای دایی هر چقدر بگوییم کم گفته ایم. آقای دایی، کریمی، مهدوی کیا، نکونام و برخی دیگر از بزرگان فوتبال ایران هستند که فوتبال ایران با نام آنها گره خورده است. دایی رفیق نزدیک من است که تیم جوانی ساخته و بازی سختی مقابل آنها داریم. به نظرم سایپا با تیمی که در اختیار دارد، می تواند نتیجه های بهتری هم بگیرد. ما هم انگیزه کامل داریم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. سایپا مربی بزرگی دارد و آدم کیف می کند و انگیزه پیدا می کند که مقابل آنها بازی کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو