زمان انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ -

مویس: هیچکس نمی‌توانست بهتر از من در یونایتد کار کند

دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد معتقد است که پس از فرگوسن، هیچکس نمی‌توانست بهتر از او کار کند.

سرای نور؛مویس جانشین فرگوسن روی نیمکت شیاطین سرخ شد و پس از نتایج نه چندان خوبی که در فصل اولش کسب کرد، در اواخر فصل از هدایت تیم اخراج شد. پس از او لوئیس فان خال سرمربی شیاطین سرخ شد ولی او نیز در دو فصل نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت سال ۲۰۱۶ مورینیو هدایت باشگاه را برعهده گرفت. سرمربی پرتغالی تا به اینجا ۳ جام کسب کرده و فصل جدید را بسیار خوب آغاز کرده است. حال مویس به دفاع از عملکرد خود پرداخت و مدعی شد که هیچکس نمی‌توانست بهتر از فرگوسن باشد.

او گفت:” ژوزه مورینیو نظر خودش را دارد ولی قطعا پس از دوران سرالکس، یک دوره گذار در یونایتد شکل می‌گرفت. همه چیز در حال تغییر بود. نه فقط من جانشین الکس شدم بلکه دیوید گیل هم از مدیریت اجرایی کنار رفت و اد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه شد.

بنابراین کمی زمان لازم داشتیم. بله ما باشگاه قهرمان را تحویل گرفتیم ولی منچسترسیتی و چلسی هزینه‌های بسیاری در نقل و انتقالات می‌کردند و توانستند از ما پیشی بگیرند. برای من هم سخت بود که به الدترافورد بروم و با تیمی شروع به کار کنم که قهرمان شده است.

با این وجود، اگر گزینه های ما در نقل و انتقالات جذب می‌شد، اوضاع به کلی به شکل دیگری پیش می‌رفت. ما به دنبال فابرگاس و گرت بیل بودیم. آنها اهداف اصلی ما بودند ولی به دلایلی موفق به این کار نشدیم. جذب آنها می‌توانست شروعی دیگر در ترکیب یونایتد را رقم بزند.

در هر صورت من قبول دارم که وقتی سرمربی یونایتد هستید، باید در هر حالت پیروز شوید.من به اندازه کافی پیروز نشدم ولی فکر نمی‌کنم مربی دیگری می‌توانست بهتر از من پس از بازنشستگی فرگوسن کار کند.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو