زمان انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ -

پاری سن ژرمن، رقیب جدید بارسا برای کوتینیو

نشریه اسپورت، نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شد که باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد برای جذب فیلیپه کوتینیو با بارسا وارد رقابت شود.

سرای نور؛کوتینیو یکی از بازیکنان مورد علاقه ناصر الخلیفی، مالک پاری سن ژرمن و مدیر ورزشی باشگاه، آنترو هنریکه است و همچنین مکسول، مدافع سابق بارسلونا که در حال حاضر یکی از پست‌های فنی باشگاه را در اختیار دارد، نظر مساعدی بر روی او دارد.

گفته می‌شود که مکسول مذاکرات با ایجنت کوتینیو را آغاز کرده و یکی از عواملی بوده که مانع انتقال این بازیکن به بارسلونا شده است. با وجود مسائل به وجود امده در تابستان، کوتینیو همچنان در صدر فهرست خریدهای باشگاه بارسلونا قرار دارد.

بارسا در تابستان سعی کرد از طریق خانواده کوتینیو، او را جذب باشگاه خود کند ولی لیورپول از این موضوع مطلع شد و با قدرت جلوی این انتقال را گرفت و کوتینیو را در آنفیلد حفظ کرد.

با این وجود، پاریسی ها قصد دارند با بارسا برای جذب او رقابت کنند، هر چند که می‌دانند ترجیح کوتینیو بارسا خواهد بود ولی آنها گزینه‌های جذابی پیش روی هافبک برزیلی خواهند گذاشت.

قرارداد کوتینیو بند فسخی ندارد و در صورتی که تیمی می‌خواهد ستاره برزیلی را جذب کند باید مستقیما با لیورپول وارد مذاکره شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو