زمان انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ -

میزبانی احتمالی پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع)

قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان می‌گوید در صورت موافقت شورای تامین، دیدار پدیده و ذوب‌آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

سرای نور؛مجتبی سرآسیایی در خصوص جلسه برگزارشده میان باشگاه‌های لیگ‌برتری فوتبال خراسان و تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم‌های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار کرد: دیروز جلسه نهایی در این رابطه برگزار شد و خوشبختانه به توافق خوبی دست یافتیم. در این جلسه که با حضور مدیران تربیت‌بدنی آستان قدس و نمایندگان دو باشگاه پدیده و سیاه‌جامگان برگزار شد، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و به دنبال صدور مجوز برگزاری دیدار پدیده و ذوب‌آهن در ورزشگاه امام رضا (ع) توسط شورای تامین هستیم.

سرآسیایی در خصوص نحوه چیدمان برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: به صورت کوتاه‌مدت چینشی صورت گرفت که بر اساس آن دیدار پدیده و ذوب‌آهن در چارچوب هفته نهم لیگ برتر و دیدار بعدی سیاه‌جامگان در جام حذفی، در صورت میزبانی سیاه‌جامگان در این مرحله، در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود.

قائم‌مقام باشگاه پدیده تاکید کرد: آنچه باید رعایت شود، حفظ کیفیت چمن ورزشگاه است که برای هر دوازده روز یک بار، پیمانکار مجموعه مجوز بازی داده‌است.

سرآسیایی در خصوص اینکه گفته می‌شود برگزاری دیدارهای خانگی مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) به پس از محرم و صفر موکول شده، تصریح کرد: اصلا در این خصوص صحبتی نداشتیم و برای برگزاری دیدار پدیده و ذوب به توافق کامل دست یافتیم.

وی افزود: فوتبال یکی از بهترین ابزارها برای توسعه و ترویج اخلاق در جامعه است. بدون شک می‌توانیم با برگزاری مراسم فرهنگی در این رابطه به بهترین شکل از فوتبال برای ترویج فضیلت‌های اخلاقی در جامعه استفاده کنیم. فوتبال‌دوستان خراسانی نیز ثابت کرده‌اند که همواره در مناسبت‌های مذهبی سنگ تمام گذاشته‌اند و قطعا در محرم و صفر نیز رفتاری از سوی آنان خواهیم‌دید که در ایران نمونه باشد.

مدیر تیم پدیده خراسان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که تمامی مسئولان شهری و استانی همراهی خوبی با تیم‌های مشهدی داشته‌باشند و در این راستا بتوانیم از لطف این عزیزان بهره‌مند شویم و مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات صادر شود. بدون شک نتایج فعلی پدیده در تاریخ فوتبال خراسان اگر بی‌نظیر نباشد، کم‌نظیر است اما واقعیت این است که سقف باشگاهی خصوصی در فوتبال ایران بالاخره اندازه‌ای دارد، این سقف زمانی بالاتر می‌رود که مدیران شهری و استانی چتر حمایتی خود را روی سر این باشگاه بگیرند.

وی افزود: امیدواریم تمامی عزیزان که تلاش‌هایشان بر کسی پوشیده نیست در همین راستا به باشگاه پدیده کمک کنند تا این نتایج ادامه‌دار باشد و پرچم فوتبال خراسان بعد از سال‌ها به اهتزاز درآید. پدیده هم‌اکنون در جایگاه دوم جدول است و اگر حمایت‌ لازم صورت گیرد و در مسائلی اینچنینی بتوانیم از حضور گسترده هواداران خود بهره‌مند شویم قطعا می‌توانیم این جایگاه خوب را حفظ کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو