زمان انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ -

حواشی پرسپولیس و داستان یک تولد از زبان ترکاشوند

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس توضیحات کاملی درباره حواشی اخیر این تیم و بازیکنان ارائه داد.

سرای نور؛محمدعلی ترکاشوند در گفت‌وگو با رادیو تهران با بیان اینکه قطعا ما و تک تک بازیکنان به بازی با الهلال امیدوار هستیم، اظهار کرد: بالاخره زیبایی فوتبال به همین اتفاقات است و در خیلی از مسابقات گذشته دیدیم که می‌شود نتیجه را جبران کرد؛ ان‌شاالله کادر فنی و بچه‌های تیم تمام توان خود را می‌گذارند و با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌اند، با تلاش مضاعف به این دیدار می‌روند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

او در مورد تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ گفت: مطمئنا یکی از اهداف باشگاه ثبات کامل است و یکی از برنامه‌های ما تمدید قرارداد با آقای برانکو است؛ ایشان روز گذشته جلسه‌ای در همین خصوص با آقای طاهری داشتند که از جزئیات آن اطلاعی ندارم ولی قطعا درباره تمدید قرارداد آقای برانکو هم بوده است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تمدید قرارداد آقای برانکو برای الان نیست و در دو سفر قبلی نیز صحبت‌های کلی را آقای طاهری با ایشان داشتند و سعی داریم این کار انجام شود که البته خود آقای برانکو نیز در این رابطه نظر مثبتی دارند.

ترکاشوند در خصوص پرداخت قرارداد ژوزه ابراز کرد: در این قضیه فشار زیادی به باشگاه وارد شد ولی تمام هزینه‌های آقای ژوزه و دستیاران‌شان را پرداخت کردیم؛ از پول روزمرگی و جاری باشگاه به ایشان داده شد و از اسپانسر جدید پولی برای هزینه‌های جاری و بازیکنان دریافت کرده بودیم که مجبور شدیم این پول را بدهیم؛ از دست اندرکاران در هیأت دولت و وزارت ورزش می‌خواهیم به ما کمک کنند چون باشگاه از نظر نقدینگی کاملا صفر است.

او اضافه کرد: پول زیادی از طرف هواداران جمع نشد و حدود سه، چهار ماه قبل ۴۰۰ میلیون تومان از طریق تماشاگران تیم به دست آمد که شبانه این مبالغ اطلاع رسانی می‌شد؛ اخیرا نیز مقدار آن به ۷۰۰-۶۰۰ میلیون تومان رسید اما بیشتر پول توسط اسپانسر به ژوزه پرداخت شد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در دو، سه سال گذشته که من در باشگاه پرسپولیس بودم چیزی غیر از شفاف‌سازی اتفاق نیافتاده و می‌توانید از حسابرسی‌ای که سال گذشته از باشگاه انجام شد، سوال کنید چون شفاف‌سازی به عمل آمده است؛ البته نمی‌دانم برخی از دوستان مدتی است چرا می‌خواهند باشگاه را به حاشیه ببرند که بنده تاکید می‌کنم با تمام توان کارها را پیش می‌بریم و این اتفاقات و حواشی که اخیرا عنوان می‌شود، مورد تایید باشگاه نیست.

ترکاشوند با بیان اینکه تمام پول آقای ژوزه پرداخت شد و فقط یک قسط نبود، اظهار کرد: این پول را خیلی وقت قبل می‌خواستیم بدهیم ولی به دلیل اینکه مبلغ بالا بود و از حساب شخص نیز این پول نمی‌رفت، سعی کردیم در دو، سه بخش ولی روزانه و مستمر پرداخت کردیم.

او درباره شایعه مبنی بر تفریح کردن بازیکنان پرسپولیس شب قبل از بازی با الهلال ابراز کرد: ۱۰۰ درصد این موضوع را تکذیب می‌کنم؛ آیا تایید می‌کنید در اردوی تیم آقای برانکو چنین اتفاقی رخ بدهد؟ عکسی که برای کمال کامیابی‌نیا منتشر شده بود، خودِ آقایان تکذیب کردند.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برخی از بازیکنان پس از دیدار با الهلال ۵ روز تعطیل بودند و آقای برانکو استراحت دادند که به همین دلیل خانواده تعدادی از آنها روز مسابقه به امارات آمدند؛ اطلاع دارم خانواده کامیابی‌نیا و سه، چهار بازیکن دیگر به دبی آمدند و سه، چهار روز در آنجا ماندند؛ یادم می‌آید در آن مقطع آقای خمارلو به آقای برانکو گفت برخی بازیکنان می‌خواهند در امارات بمانند که ایشان اعلام کرد من ۵ روز تعطیلی دادم و فرقی نمی‌کند در کدام شهر باشند اما بعد از آن زمان باید سر تمرین حضور پیدا کنند.

ترکاشوند پیرامون اینکه برانکو تفریح بازیکنان پرسپولیس را تایید یا تکذیب نکرده است، گفت: اگر هم اتفاقی افتاده آقای برانکو باید کتبا به باشگاه اعلام کند ولی تا این لحظه نامه‌ای از طرف ایشان مبنی بر تشویق یا تنبیه بازیکنی نیامده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شب پیش از دیدار با الاهلی جشن تولد یکی از مسؤولان باشگاه در اردوی تیم برگزار شده و تا ساعت ۲ بامداد به طول انجامیده است، عنوان کرد: لطفا حاشیه نروید چون خودم همیشه شفاف صحبت می‌کنم؛ جشن تولد پسر خودِ من بود ولی بازیکن خاصی در آن مراسم حضور نداشت؛ مگر می‌شود بنده به‌عنوان مسؤول اجرایی تیم بخواهم بازیکنان را شب قبل از مسابقه به جشن ببرم؟ اصلا درست نیست.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص ورود حراست وزارت ورزش به این حواشی ابراز کرد: اصلا اشکالی ندارد؛ بنده پاسخگو هستم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

ترکاشوند تاکید کرد: ۱۰۰ درصد تفریح بازیکنان شب قبل از بازی برابر الهلال را رد می‌کنم چون چنین چیزی نبود؛ هیچکدام از بازیکنان از اردو خارج نشدند.

او در خصوص اینکه عنوان شده شخصی قصد داشته پاداش ۸۵ میلیون تومانی به بازیکنان پرسپولیس بدهد ولی این پول بین سه مدیر ارشد تقسیم شده، گفت: من این مطلب را امروز صبح خواندم؛ اینکه می‌گویند یکی از مسؤولان باشگاه که همواره با تیم هستند، حتما یکی از آنها من و دیگری آقایان خمارلو و رضایی بوده‌اند؛ البته مسؤولان دیگری هم مثل حراست همواره با تیم هستند.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این مبلغ را یک فردی  قصد داشت شخصا به بازیکنان بدهد که آقای طاهری عنوان نمود اجازه نمی‌دهیم وارد رختکن تیم شوید و این کار انجام شود؛ مبلغی که ایشان تامین کردند، طبق لیست به بازیکنان پرداخت شد و از بازیکنان نیز امضاء گرفتیم و به این شخص دادیم تا بدانند پول‌شان کجا رفته است؛ قطعا بدانید چنین مسائلی که عنوان کرده‌اند شایعه است و شخص من یک ریال از این پول‌ها را نگرفته‌ام و تمام اسناد وجود دارد.

«مگر نباید تمام پول‌ها و پاداش‌های باشگاه پرسپولیس ابتدا به خزانه دولت برود و با مکاتبات در اختیار باشگاه قرار بگیرد؟» ترکاشوند در پاسخ به این سوال گفت: از زمانی که ما به باشگاه پرسپولیس آمدیم چنین اتفاقی رخ داده است؛ خود این آقا علاقه‌مند بود پول را به بازیکنان بدهد که ما این کار را انجام دادیم چون تیم برده بود؛ می‌توانستیم این کار را انجام ندهیم ولی به دلیل پیروزی تیم چنین اقدامی داشتیم؛ اصلا چنین چیزی نیست که پول بین مدیران تقسیم شده است.

او یادآور شد: تاکید می‌کنم اصلا چنین مسائلی نیست؛ وقتی خودمان چنین چیزی را خلاف می‌دانیم، چرا باید انجام دهیم؟؛ اگر مدارکی هست، بدهند؛ همیشه آقایان به دلیل بردن تیم به حاشیه اینگونه مسائل را مطرح می‌کنند؛ خیلی‌ها دوست دارند این تیم به حاشیه برود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو