زمان انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ -

شرایط مراجعه بازنشستگان برای خرید خودروهای اقساطی

مدیرعامل هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری شرایط اطلاع رسانی به بازنشستگان برنده شده برای خرید خودروی اقساطی را اعلام کرد.

به گزارش سرای نور؛  طهماسبی در مراسم قرعه کشی برای وگذاری خودروی اقساطی به بازنشستگان کشوری با اشاره به اینکه به این افراد از طریق پیامک اطلاع داده می شود، افزود: جزئیات و زمان مراجعه به نمایندگی های ایران خودرو از طریق اطلاعیه‌هایی روی سایت صندوق بازنشستگی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان برنده در قرعه کشی پس از طی مراحل اداری نیمه اول آبان ماه به نمایندگی های ایران خودرو مراجعه کنند گفت: حدود یک هفته به آنان زمان داده می شود تا  مدارک لازم را ارائه کنند پس از آن بر اساس خودرویی که انتخاب کرده اند زمان تحویل را  ایران خودرو مشخص می کند که ای مدت نیز معمولا ۱۵تا یک ماه خواهد بود.

مدیرعامل هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: ۱۷.۵ میلیون تومان از مبلغ خودرو وام با اقساط ۳۶ و ۴۸ ماهه با کارمزد ۱۰ درصد به بازنشستگان تعلق می گیرد این درحالی است که در لیزینگ ها نرخ بهره ۲۱ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه است.

به گفته وی ، بیمه شحص ثالث و بیمه بدنه نیز با شرایط مناسب روی خودرو گذاشته‌ایم تا بازنشستگان مشکلی دراین خصوص نداشته باشند.

طهماسبی گفت:  اگر بازنشسته ای از دریافت خودرو انصراف دهد به تعداد افراد انصرافی ، تعداد دیگری را جایگزین خواهیم کرد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو