زمان انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ -

مهلت سه هفته ای به وزارت اطلاعات برای ارائه گزارش مفاسد اقتصادی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، از ارائه مهلت سه هفته ای به وزارت اطلاعات برای ارائه گزارش مفاسد اقتصادی خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از خانه ملت،‌ محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۱۷ مهرماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: وزیر اطلاعات و وزیر امور اقتصاد و دارایی در کمیسیون حضور یافتند و وزیر اطلاعات، درباره اقتدار و جایگاه وزارت در جلوگیری از بروز مشکلات و فساد اقتصادی در کشور توضیحاتی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه  وزارت اطلاعات اشراف کاملی در حوزه امنیت کشور دارد، گفت: در حوزه مباحث اقتصادی نیز نیازمند این هستیم که وزارت اطلاعات همانند حوزه امنیت ورود جدی داشته باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت اطلاعات به مسائل و معضلات حوزه اقتصاد کشور که منجر به بروز مفاسد و پرونده‌هایی که سبب  نگرانی‌هایی در جامعه می‌شود، باید ورود پیدا کند.

پورابراهیمی در خصوص سوال نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات، اظهار داشت: نمایندگان در این نشست از وزیر اطلاعات سوال کردند که موضوع ورود وزارت اطلاعات به پرونده‌های اقتصادی به چه شکلی است که در این باره مقرر شد بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مصداق معضلات و مشکلات در پرونده‌های اقتصادی عمدتاً در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که سوال در این حوزه مطرح شد، اضافه کرد: مقرر شد محورها و مصادیقی که در جلسه مطرح شد به وزارت اطلاعات ارائه شود و این وزارتخانه ظرف ۳ هفته آینده گزارشی به کمیسیون اقتصادی ارائه دهد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو