زمان انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ -

حسینی: کسی هزینه‌هایم را برعهده نگرفت

مدافع سابق استقلال و پرسپولیس نسبت به بی‌توجهی مسئولان سیاه جامگان به روند بهبودی‌ و هزینه مربوط به آن واکنش نشان داد.

سرای نور؛

میثم حسینی، مدافع فصل گذشته سیاه جامگان که به دلیل مصدومیت دور از میادین است، از آمادگی خود برای بازگشت به فوتبال خبر داد و اعلام کرد چند پیشنهاد مناسب نیز دریافت کرده است.

میثم حسینی در خصوص روند بهبودی و پایان مصدومیتش گفت: خدا را شکر چند روز است دویدن را آغاز کرده‌ام و اگر اتفاق خاصی نیفتد در نیم فصل با آمادگی کامل برای بازی می‌توانم با تیم جدیدم قرارداد ببندم و از نیم فصل دوم به فوتبال برگردم. واقعاً دوری از فوتبال برای یک فوتبالیست عذاب‌آور است.

وی در مورد پیشنهاداتش از تیم‌های لیگ برتر و لیگ یک گفت: چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف دارم که اولویتم لیگ برتر است؛ ولی لیگ یک هم در حال حاضر شرایط خوبی دارد و تیم‌های مطرحی در آن حضور دارند که بازیکنان لیگ برتری را جذب کرده‌اند. تا نیم فصل باید ببینم اوضاع چطور پیش می‌رود.

مدافع سابق سیاه‌جامگان افزود: از نفت هم با من صحبت شد؛ ولی در حال حاضر شرایط این باشگاه یک مقدار پیچیده است. علی کریمی با من تماس گرفت، ولی در حال حاضر نمی‌دانم سرمربی نفت چه کسی است.

حسینی در مورد اینکه سیاه‌جامگان خواهان بازگشت او به این تیم است یا نه، گفت: سیاه‌جامگان مطالبات من را پرداخت کند برایم کافی است و پیشنهاد تمدید قرارداد نمی‌خواهم. من در این تیم مصدوم شدم، ولی در این مدت هیچ کس حالی از من نپرسید. به جز هزینه عمل جراحی دیگر هیچ مبلغی به من پرداخت نکردند. بارها تماس گرفتم و گفتم اگر طلبم را ندارید بدهید حداقل هزینه درمانم در این مدت را پرداخت کنید. من در این مدت همه هزینه‌هایم را خودم انجام دادم و کسی آن را برعهده نگرفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو