زمان انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ -

مطهری: گسترش از نظر انگیزشی رشد می کند نه فنی

مربی تیم پیکان معتقد است که فیروز کریمی به دلیل در اختیار نداشتن زمان کافی نمی تواند تغییرات فنی زیادی در سیستم تیمش برابر پیکان ایجاد کند.

سرای نور؛

مطهری مربی تیم پیکان در مورد تعطیلات لیگ و اینکه آیا بازیکنان تیم می توانند بعد از تعطیلات روند رو به رشد خود را حفظ کنند، به “ورزش سه” گفت: البته ما با توجه به زحماتی که بازیکنان، مربیان و کادر فنی می کشند سعی کردیم ریتم و روالی که داشتیم را حفظ کنیم. درست است وقفه داشتیم؛ ولی در این مدت یک بازی دوستانه هم با تیم ملی دانشجویان داشتیم تا روند خود را حفظ کنیم. روی تیم گسترش فولاد کار کرده ایم و امیدوارم بتوانیم روند خوبمان را حفظ کنیم.

مطهری در پاسخ به این سوال که گسترش فولاد تبریز تنها یک بازی با فیروز کریمی انجام داده و با این شرایط چطور می توان در مورد نحوه‌ی بازی آنها آنالیز داشت، عنوان کرد: ما همان یک بازی جام حذفی را از گسترش فولاد دیدیم. یک تیم وقتی در یک هفته تغییر مربی می دهد، زیر و رو نمی شود. مربی عوض شده و یک سری تفکرات جدید جایگزین شده، منتها اینطور نیست که خیلی تغییر ایجاد شود. کادر فنی ما به خوبی بازی جام حذفی گسترش فولاد را آنالیز کرده.

وی ادامه می دهد: البته آنالیز تیم حریف تنها بخشی از کار است و یک بخش هم تیم خود ما است. اینکه روی نقاط قوت و ضعف تیم کار کنیم.

 

مربی تیم پیکان در مورد اینکه حضور یک مربی جدید می تواند مثبت یا منفی باشد، افزود: وقتی مربی جدید می آید تیم از لحاظ انگیزشی تغییر پیدا می کند، اما از نظر فنی تغییری ایجاد نخواهد شد. می تواند تغییرات ایجاد شود؛ ولی از لحاظ ذهنی و روانی تغییرات مثبت خواهد بود.

مربی تیم پیکان در مورد اینکه آیا این تیم با نفرات کامل مقابل گسترش به میدان می رود، بیان کرد: بله تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند و تنها روستایی را به دلیل محرومیت و مهاجمان نیجریه ای را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

مطهری در پایان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خارجی، اظهار داشت: خوب هستند؛ ولی به نظر من خیلی می توانند بهتر از این هم باشند. اینکه یک بازیکن از یک کشور دیگر می آید، برای تطبیق با فرهنگ و شرایط کشور جدید به زمان نیاز دارد. شما موارد زیادی دیده اید که وقتی بازیکنی شهرش را عوض می کند، دیگر نمی تواند عملکرد سابق را داشته باشد. در مجموع از عملکرد بازیکنان جذب شده راضی هستم و من شخصا معتقدم که بهتر از این ها خواهند شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو