زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ -

فرماندار نور:

جشن عاطفه‌ها ترسیم و توزیع عاطفه‌ها برای یاری رساندن به نیازمندان است

فرماندار نور گفت:جشن عاطفه‌ها ترسیم و توزیع عاطفه‌ها برای یاری رساندن به نیازمندان است و امیدواریم روزی برسد با رفع نیاز مالی، به عنوان پشتوانه اجتماعی برای اعتلای کشور در کنار هم قرار بگیریم.

زنگ عاطفه‌ها در مدارس شهرستان نور نواخته شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،مراسم جشن عاطفه‌ در ماه مهر با حضور فرماندار، امام جمعه، معاون فرماندار، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، رئیس آموزش و پرورش و مسئولان شهرستان نور برگزار شد.

 

 

هادی خنجری در مراسم جشن عاطفه‌ها در دبیرستان استعدادهای درخشان شهرستان نور با تسلیت ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: با درود بر روح پاک شهدا که به واسطه نثار خونشان امنیت این کشور را تضمین کردند.

وی یادآورشد: در جمع شما دانش‌آموزان یاد و خاطرات دوران نوجوانی زنده شد، روزهایی که فرزندان کشورعزیزمان در سنین شما برای دفاع از وطن سر از پا نمی‌شناختند و بسیاری از دانش‌آموزان در این راه به شهادت رسیدند و خوشحالیم که امروز شما نوجوانان و جوانان جا پای آن مردان آسمانی گذاشتید و آینده‌سازان کشور عزیزمان هستید.

فرماندار نور خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها ترسیم و توزیع عاطفه‌ها برای یاری رساندن به نیازمندان است، اینجا ایران است، کشور عاطفه‌ها و مهربانی‌ها و ما از گذشتگان خود در طول تاریخ احسان و انفاق را آموختیم و از اینکه فرصتی برای ما فراهم شد تا در کنار شما آینده سازان کشور باشیم و با هم گوشه‌ای از احساس مهربانی را نشان دهیم، خرسندیم.

 

این مسئول هدف از اجرای این برنامه‌ها را نهادینه کردن آموخته‌های اسلام و آنچه در فرهنگ ایرانیان از دیر باز بوده، نام برد و افزود: امروز ما شاهد کمک‌های مالی بودیم اما در کنار کمک‌های مالی، مهربانی کردن، چگونه دوست داشتن و حمایت کردن در جامعه را می‌آموزیم.

 

خنجری گفت: امیدواریم روزی برسد با رفع نیاز مالی، به عنوان پشتوانه اجتماعی برای اعتلای کشور در کنار هم قرار بگیریم.

وی اجرای این برنامه‌ها را در مدارس برای آموزش و انتقال گذشت، احسان، انفاق، کمک و مهربانی به نسل آینده مؤثر دانست.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو