زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ -

چرا امیری بازیکن محبوب مربی‌هاست؟

شاید خیلی ها اعتقاد داشته باشند که مهدی طارمی بهترین بازیکن تیم ملی در بازی مقابل روسیه بوده؛ اما وحید امیری، به گونه ای در خدمت تیم بازی کرد که چشم پوشی از او ممکن نیست.

سرای نور؛نمایش دلچسب ملی پوشان مقابل روسیه، قهرمان هایی داشت. از روزبه چشمی و سید جلال حسینی که عملکردشان نویدبخش تولد یک زوج دفاعی جدید در مسکوی ۲۰۱۸ بود تا مهدی طارمی که نمایشش در این بازی واقعا به دل نشست.

با این همه، از یاد نبریم که در بین نفراتی که برای ایران در این مسابقه خوش درخشیدند ، وحید امیری جایگاهی جداگانه دارد. وحید در بازی با روسیه همانگونه بازی کرد که برانکو آرزو دارد او را در بازی برگشت مقابل الهلال اینگونه ببیند. وحید و رفت و برگشت های پایان ناپذیرش در این بازی و پرس خیره کننده ای که مقابل بازیکنان روسی داشت، می تواند غایت انتظار ما از یک بازیکن در جام جهانی باشد. اگر بازیکنان تیم ملی در مسابقات جام جهانی مقابل حریفان با همین انگیزه و آمادگی ای به میدان بروند که وحید مقابل روسیه از خود نشان داد، باید منتظر مسابقاتی دلچسب و خاطره ساز باشیم.

معمولا قدرت و توان بدنی این بازیکن آنقدر هست که حتی بعد از بازی های سنگین هم به نفس نفس زدن نیفتد؛ اما در این مسابقه آنقدر انرژی گذاشت که بعد از بازی مشخص بود دیگر نایی برای ادامه مسیر ندارد.

وحید دیروز بهترین بازیکن تیم ملی بود. از این جهت که بیش از بقیه دوید، جنگید و با چنگ و دندان، وظایف محوله را اجرا کرد.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو