زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ -

عابدزاده: از رسانه‌های پرتغال نمرات عالی گرفتم

عملکرد خوب دروزاه بان جوان و ایرانی تیم ماریتیموی پرتغال در لیگ کاپ باعث شد تا او این شانس را داشته باشد تا در بازی روز شنبه تیمش در رقابت های تاسا پرتگال نیز درون دروازه قرار بگیرد.

سرای نور؛امیرعابدزاده بعد از درخشش در بازی های ماریتیمو در لیگ کاپ پرتغال حالا قرار است روز شنبه در رقابت های Taça de Portugal نیز باردیگر به عنوان دروازه بان اصلی در ترکیب تیمش قرار بگیرد. او خیلی امیدوار است که بتواند آرام آرام در رقابت های لیگ برتر پرتغال و حتی رقابت های اروپایی این تیم مطرح پرتغال به ترکیب اصلی تیمش برسد اتفاقی که با وجود بازی های خوب این دروازه بان جوان قابل دسترس به نظر می رسد.

 

 

بعد از بازی های خوبی که برای ماریتیمو انجام دادی الان چه شرایطی در این تیم داری؟

شرایطم خیلی خوب است و با انگیزه تر تمرینات را دنبال می کنم. هر روز انگیزه و تلاشم بیشتر می شود و سعی می کنم اولین نفر به تمرین بروم و مثل همیشه آخرین نفر هم بیرون بیایم. خداراشکر دو بازی خیلی خوب انجام داده ام و این به آینده امیدوارترم می کند. نگاهم به بازی های آینده است و تمام تلاشم را می کنم بهتر باشم. فکر می کنم بازی های من درنگاه مربیان تاثیر داشته  و من خودم هم این تاثیر را حس کرده ام.

 

گویا در بازی های لیگ کاپ نفر اول دروازه تیم هستی؟ بازی بعدی تان چه زمانی است و آیا بازهم شماره یک خواهی بود؟

بله در لیگ کاپ دروازه بان اول ماریتیمو هستم. روز شنبه یک بازی در دوباره یک تورنمنت دیگر به نام Taça de Portugal داریم که یک کاپ دیگر است. مربی با من صحبت کرد و گفت دوست دارد در این مسابقات هم  از من استفاده کند. البته این حرفی است که مربی زده اما احتمالش هست که در این بازی هم من درون دروازه قرار بگیرم. از این بابت خداراشکر می کنم و دوست دارم همین روند را ارائه بدهم. دنبال آن کیفیت لازم هستم تا بتوانم بهترین عملکردم را داشته باشم.

 

در آخرین بازی که انجام دادی سیوهای خوبی داشتی و توانستی یکی از عوامل موفقیت تیمت باشی؟ واکنش هواداران، رسانه ها ، همبازیان و مربیانت به عملکردت چگونه بود؟

در فضای مجازی که نگاه کردم خیلی از هواداران نوشته بودند که امیر عابدزاده یک سورپرایز قشنگ برای ماریتیمو بود.خودم هم فکرش را نمی کردم که  این عملکرد را داشته باشم. رسانه ها هم در هر بازی که کردم بالاترین نمره را به من داده اند و  عملکرد من  و نمرات خوبی که گرفتم، نگاه خوب و فیدبک خوبی داشته است. روزنامه ها از خونسردی و اعتماد به نفس، بازی با پا و خروج هایم نوشته بودند.

 

 

قطعا بازی هایی که برای ماریتیمو انجام دادی اعتماد به نفست را برای بازی های بیشتر در این تیم افزایش داده است. اکنون چقدر انگیزه داری تبدیل به دروازه بان اول و اصلی تیم شوی؟

من هر روز انگیزه ام بیشتر می شود هر روز که از خواب بلند می شوم دنبال اهدافم می روم و قطعا دروازه بان اول تیم شدن هدف من هست. امروز یک پله نزدیکتر به هدفم هستم. البته تیم ما از نظر سازمان دفاعی تیم خوبی است و معدود موقعیت هایی که به وجود می آید، باعث می شود اشتباه دروازه بان هم  کمتر شود. با این حال مربی هم با من صحبت کرد و گفت تو عالی کار کردی و باید منتظر باشی که در لیگ هم بازی کنی!  این به آن معنا است که اگر فرصتی پیش بیاید به من بازی خواهد داد. من هم با توکل و صبوری سعی می کنم از بازی هایی که در دو تورنمنت پیش رو دارم نهایت استفاده را بکنم و هر وقت فرصتی به من برسد، در لیگ هم بازی کنم.

 

بازی های تیم ملی را دنبال می کنی؟ چقدر امیدوار هستی که کارلوس کی روش به تیم ملی دعوتت کند؟

بازی های تیم ملی را دنبال می کنم. افتخار می کنم تیم ملی ما جزو اولین ها بود که با اقتدار رفت به جام  جهانی. من همیشه سعی می کنم قدم بعدی را ببینم واقعا از وقتی آمدم تمرکزم روی بازی کردن و در نهایت رسیدن به تیم ملی بوده است. می خواهم همین روند را ادامه بدهم و امیدوارم هرچه صلاحم باشد اتفاق بیفتد. فکر نمی کنم حسی قشنگ تر از این باشد که بتوانی برای تیم ملی کشورت خدمت کنی و دل مردم را شاد کنی و این بزرگترین هدف من هم هست.

 

 

تا چه زمانی با ماریتیمو قرارداد داری؟ 

من وقتی پارسال به این تیم  آمدم ۴ سال و نیم قرارداد بستم. یک نیم فصل که گذشت و از الان چهارسال دیگر با این تیم قرارداد دارم.

 

فرصتی برای سفر به ایران در این مدت داشتی؟

در تعطیلات پیش از فصل به ایران آمدم. خیلی لذتبخش بود که یک ماه با خانواده بودم و یک جورایی روحیه و انرژی گرفتم تا دوباره بیایم و فصل خوبی داشته باشم. الان هم خیلی راضی هستم و به روزهای بهتر امیدوارم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو