زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ -

تراکتورسازی – پارس جم، با بلیت الکترونیکی

هواداران تراکتورسازی برای اولین بار می‌توانند با بلیت الکترونیکی وارد ورزشگاه شوند.

سرای نور؛باشگاه تراکتورسازی در راستای تسهیل تهیه بلیت مسابقات و ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت رفاه فوتبال دوستان خصوصا هواداران پرشور در فصل جاری اقدام به فروش الکترونیکی بلیت‌های مسابقات نموده که بر این اساس بلیت فروشی بازی روز جمعه تیم‌های تراکتورسازی و پارس‌جنوبی جم به شکل الکترونیک و از طریق وب سایت  فوتبال تیکت صورت می‌پذیرد.

 

هوادارانی که مایل به خرید بلیت به صورت اینترنتی می‌باشند می‌توانند با وارد نمودن شماره کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت مورد نظر اقدام نموده و با همراه داشتن کارت ملی در ورزشگاه حضور یابند. بلیت اینترنتی بازی‌ها به این شیوه با مبلغ ۷۰ هزار ریال ارائه خواهد شد اما این به معنی افزایش قیمت بلیت بازی‌ها نیست.

 

هواداران می توانند با حضور در ورزشگاه و خرید کارت الکترونیک به مبلغ ۵۰ هزار ریال پیش از هر بازی به صورت اینترنتی کارت خود را در وب سایت با همان مبلغ همیشگی ۵۰ هزار ریال شارژ نموده و به راحتی با همراه داشتن کارت الکترونیک در ورزشگاه حضور یابند.

 

گفتنی است علاوه بر امکان خرید اینترنتی بلیت، هواداران می‌توانند به صورت حضوری نیز در ورزشگاه، بلیت الکترونیکی مورد نظر خود را خریداری نمایند.

 

همچنین بلیت جایگاه ویژه برای نخستین بار با خدمات بی سابقه از جمله پارکینگ اختصاصی و پذیرایی بین دو نیمه به مبلغ ۲۰۰ هزار ریال ارائه می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو