زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ -

فدراسیون می‌تواند نفت را از لیگ قهرمانان کنار بگذارد؟

مسئول حرفه ای سازی فدراسیون فوتبال می گوید با توجه به نقش نظارتی فدراسیون، در صورتی که باشگاهی توسط این ارگان تایید نشود AFC نیز مجوز حرفه ای آن باشگاه را صادر نمی کند.

سرای نور؛پس از حکمی که امروز شامل حال تیم نفت تهران شد گمانه زنی ها در رابطه با حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا و جایگزینی ذوب آهن قوت گرفت به همین دلیل با مسئول حرفه ای سازی فدراسیون فوتبال به صحبت پرداختیم. سهیل مهدی در رابطه با پروسه حذف یک تیم از بازی های لیگ قهرمانان آسیا می گوید:

طبیعتا داشتن مجوز حرفه ای یکی از ملزومات حضور در این رقابت ها است و تیم ها باید برای به دست آوردن آن مدارک لازم را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند. فرصت اولیه ارسال مدارک پیش از این به اتمام رسیده بود اما یک ماه تمدید شد و ۱۹ روز آن باقی مانده است.

 

او ادامه داد: در صورتی که مدارک باشگاهی نقص داشته باشد، نمی تواند مجوز حرفه ای را به دست بیاورد و به صورت خودکار از حضور در لیگ قهرمانان حذف می شود.

 

او در رابطه با مشکل با باشگاه نفت تهران و اینکه فدراسیون فوتبال می تواند مانع حضور تیمی در لیگ قهرمانان شود، گفت: نقش فدراسیون فوتبال در پروسه گرفتن مجوز حرفه ای توسط تیم ها، نقشی نظارتی است اما پس از آن که مدارک ارسال شد AFC از فدراسیون می پرسد که این باشگاه مورد تایید است یا خیر، در آن صورت وقتی باشگاهی مشکل داشته باشد فدراسیون می تواند آن را تایید نکند و در نهایت مجوز حرفه ای صادر نمی شود و از لیگ قهرمانان کنار می رود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو