زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ -

وعده وزیر ورزش برای خصوصی کردن سرخابی‌ها

مسعود سلطانی فر در صحبت های امروز خود عنوان کرد که به زودی بررسی مقدماتی و اقدامات اجرایی برای خصوصی سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس انجام خواهد شد.

سرای نور؛وزیر ورزش در آخرین صحبت های خود وعده خصوصی سازی دو تیم بزرگ پایتخت را داد و عنوان کرد در همین دوره زمینه خصوصی شدن و واگذاری سرخابی ها فراهم می شود.

 

مسعود سلطانی فر در رابطه با اظهارنظری که پیش از این توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره خصوصی سازی دو تیم بزرگ پایتخت مطرح شده بود گفت: آنچه مسلم است اینکه به دنبال کاهش تصدی‌گری دولتی در عرصه ورزش هستیم و در مورد این دو باشگاه پرطرفدار نیز از این قاعده تبعیت می‌کنیم تا در همین دوره زمینه خصوصی شدن و واگذاری پرسپولیس و استقلال فراهم شود.

 

او ادامه داد: برای تحقق خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بررسی‌های مقدماتی انجام شده و به زودی اقدامات اجرایی آغاز خواهد شد.

 

با توجه به حرف و حدیث های ایجاد شده و وعده وزیر ورزش در رابطه با خصوصی سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس باید این اتفاق را به فال نیک گرفت؛ چرا که با توجه به مشکلات مالی فراوان این دو باشگاه، خصوصی سازی می تواند از مشکلات مالی آنها بکاهد و باعث نجاتشان از بدهی های سنگین مالی شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو