زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ -

موسوی: امیرحسین صادقی بزرگ ماست

گلزن تیم فوتبال پیکان موفقیتش را حاصل زحمات تمام بچه های تیم می‌ داند.

سرای نور؛گفت: گلی که به ثمر رساندم حاصل زحمات بچه های تیم بود و فقط به پای نوشته شد.

وی در ادامه گفت: نسبت به دو هفته گذشته بازی سختی بود چون واقعا گسترش از خط دفاع خوبی بهره مند است و همین کار را برای ما و نفوذ به سمت دروازه آنها سخت کرده بود. البته باید بگویم که ما در نیمه اول در خلق موقعیت ضعیف ظاهر شدیم و تنها یک موقعیت خطرناک روی دروازه گسترشی ها ایجاد کردیم.

او اضافه کرد: البته گسترش نیز یکی، دو موقعیت روی دروازه ما خلق کرد که گلر و خط دفاعی ما عملکرد خوبی داشتند که خداروشکر خطرات احتمالی دفع شد .

مدافع پیکان در خصوص عدم حضور امیرحسین صادقی و تاثیر نبودش می‌گوید: امیرحسین یک بازیکن بزرگ است و نیاز به ستایش ندارد و بزرگی اش را در هر کجا که بوده به معرض نمایش گذاشته است. او و آقا رحمان همیشه چه در تمرین و چه در بازی ها قوت قلب بازیکنان هستند و  با آنالیز خوب و به موقعشان نقاط ضعف ما را گوشزد می‌ کنند تا بازی بهتری ارائه دهیم. مطمئنا این یک دلی و همبستگی از این بزرگترها شروع میشود ، بزرگترهایی مانند آقای احمدی و صادقی و ابراهیمی و حمودی که واقعا خالصانه همراه تیم هستند.

 

موسوی بازی هفته آینده شان با تراکتورسازی را سخت توصیف می‌ کند و می‌  گوید: ما بازی آسان در لیگ نداریم و همه بازی ها دشوار است علاوه بر اینکه تراکتور تیم  جوان و پرتلاشی دارد و آنها از نظر دوندگی تیمی سختکوش هستند. کنترل بازیکنی مثل ایرانپوریان تمرکز بالایی نیاز دارد و مطمئنا هفته آینده یکی از روزهای سخت لیگ هفدهمان خواهد بود.

او در پایان در خصوص رتبه پیکان در جدول و اینکه آیا آنها را باید جز مدعیان جدی کسب سهمیه آسیایی دانست گفت: همه تیم های بالای جدولی رتبه هایشان نزدیک به همدیگر است به طور مثال فولاد با ۱۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد که با یک برد می‌ تواند به راحتی تا رتبه دوم جدول بالا بیاید یا اگر تیمی یک شکست داشته باشد دو، سه پله ای سقوط می‌ کند. به اعتقاد من جدول رده بندی لیگ‌برتر هنوز به ثبات نرسیده است و  نمی‌ توان خود را از همین حالا مدعی دانست کمااینکه پیکان چشم اندازش روی بازی هفته آینده اش است نه پایان لیگ و ما هفته به هفته جلو می‌ رویم و سعی می‌ کنیم روند خوبمان ادامه دار باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو