زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ -

دو غایب و دو مصدوم در اردوی رقیب پرسپولیس

تیم عربستانی با تعدادی بازیکن غایب راهی مسقط خواهد شد تا برای بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

سرای نور؛،الهلال که با برتری ۴-۰ در بازی رفت مقابل پرسپولیس در شهر ابوظبی تا حدودی خیالش از بازی برگشت آسوده است فردا در حالی راهی مسقط می شود تا خود را برای بازی سه شنبه شب برابر قهرمان ایران آماده کند که در این سفر دو غایب و دو مصدوم سرشناس در اردوی خود دارد.

روزنامه الریاض عربستان در گزارشی پیرامون شرایط اردوی الهلال نوشت:«رامون دیاز، سرمربی الهلال ۲ بازیکن تیمش را به مسقط نخواهد برد و آنها باید تا زمان بازگشت این تیم از عمان در ریاض به تمرینات اختصاصی ادامه دهند.نواف العابد، مهاجم کلیدی تیم که مصدوم بود با تصمیم دیاز به دلیل عدم رسیدن به مرز آمادگی فنی مطلوب از سفر به عمان بازماند. عبدالله عطیف، ملی‌پوش الهلال نیز که در بازی رفت برابر پرسپولیس کارت قرمز گرفته بود در سفر به عمان غایب است».

این روزنامه همچنین به مصدومان حاضر در اردوی الهلال اشاره و تصریح کرد:«سلمان الفرج و مجاهد المنیع به صورت اختصاصی در کلینیک پزشکی تمرین کردند و شرایط آنها برای همراهی تیم الهلال در سفر به عمان مشخص نیست گرچه به نظر می رسد به هر شکلی که شده این دو بازیکن با کاروان آبی های ریاض راهی مسقط خواهند شد».

پرسپولیس و الهلال سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط، پایتخت عمان به مصاف هم می‌روند. بازی رفت این دو تیم در ابوظبی با نتیجه ۴ بر صفر به سود الهلال پایان یافت و شاگردان برانکو ایوانکوویچ امیدوار هستند تا در این بازی جبران مافت کرده و معجزه بزرگی در عمان رقم بزنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو