زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ -

دربی ایرانی‌ها در آتن

با بازگشت مهاجم ایرانی به فهرست نفرات قهرمان یونان در هفته دهم سوپرلیگ امشب یکی از دربی های حساس لژیونرها در شهر آتن رقم خواهد خورد.

سرای نور؛تاکیس لمونیس سرمربی المپیاکوس فهرست بازیکنان تیم برای بازی هفته هفتم سوپر لیگ یونان مقابل پانیونیوس را اعلام کرد که نام کریم انصاری‌فرد نیز در میان آنها دیده می‌شود.انصاری‌فرد در چند بازی اخیر تیم المپیاکوس در سوپر لیگ و جام حذفی یونان جایگاهی نداشت اما با اخراج بسنیک هاسی، سرمربی آلبانیایی و حضور تاکیس لمونیس روزنه‌های امید پیدا شد و مهاجم ایرانی دوباره در فهرست تیمش جای گرفت.

تیم‌ المپیاکوس امشب در دربی شهر آتن میهمان پانیونیوس است تا کریم انصاری‌فرد در بازگشت به ترکیب المپیاکوس مقابل تیم سابق خود و هوادارانی که هنوز او را دوست دارند به میدان برود.جایی که مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی نیز در ترکیب تیم پانیونیوس حضور دارند تا دربی ایرانی ها در لیگ یونان همه نگاه ها را به خود جلب کند.

در حال حاضر پانیونیوس با ایستادن در جایگاه سوم جدول رده بندی شرایط بهتری نسبت به المپیاکوس مدافع عنوان قهرمانی دارد که با مربی ناکام آلبانیایی و در غیاب انصاری فرد به جایگاه هفتم رسیده بود از همین رو برنده شدن در این دربی برای هر دو تیم می تواند حساسیت خاصی داشته باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو