زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ -

نزهتی: افتخار شاگردی دایی هنوز نصیبم نشده

محمد نزهتی با گلزنی در دقایق پایانی بازی با سایپا تیمش را از یک شکست نجات داد.

سرای نور؛نزهتی درباره نتیجه ای که برای سپیدرود در ثانیه های پایانی رقم خورد به “ورزش سه” می‌ گوید: بازی واقعا سخت بود، خدا را شکر می‌ کنم که توانستیم در ثانیه های پایانی یک امتیاز از نارنجی پوشان تهرانی بگیریم و دست پر به خانه بازگردیم. ما در این بازی هر چه در توان مان بود گذاشتیم و در ثانیه های پایانی از بهترین موقعیت مان بهترین استفاده را کردیم و توانستیم بازی را تساوی کنیم.

او در پاسخ به سوالی که گفته می‌ شود او زمانی شاگرد علی دایی بوده گفت: آقای دایی اسطوره فوتبال ایران هستند و شاگردی او افتخار بزرگی برای هر بازیکنی خواهد بود اما این افتخار هیچ وقت نصیب من نشده است.

وی در رابطه با بازی هفته آینده شان مقابل پدیده مشهد تصریح کرد: پدیده امسال با نتایجی که کسب کرده یکی از پدیده های فوتبال ایران در لیگ‌برتر به حساب می‌ آید. بازی ما با آنها در خانه است و تمام تلاشمان را می‌ کنیم تا برنده این دیدار شویم و از تمامی شرایط این بازی بهترین بهره را ببریم.

بازیکن سپیدرود درباره شرایط مالی این تیم نیز اضافه کرد: اوضاع مالی هنوز در سپیدرود مناسب نیست و هنوز یک اسپانسر درست و حسابی برای حمایت همه جانبه پیدا نشده و امیدوارم با حضور یک اسپانسر قوی هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود تا سپیدرود از نظر روحی روانی شرایط مناسبی پیدا کند و با نتیجه گیری های متوالی روی دور موفقیت بیفتد.
نزهتی در خصوص جایگاهشان در جدول رده بندی لیگ‌برتر نیز می‌ گوید: در جدول رده بندی رتبه مناسبی داریم اگرچه فاصله امتیازی مان با تیم های پایین جدولی زیاد نیست و باید سعی کنیم با امتیازگیری در سایر رقابت هایمان این فاصله را افزایش دهیم تا در پایان رقابت لیگ به مشکل نخوریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو