زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ -

آماده نشستن روی نیمکت تیم ملی آمریکا نیستم

پاتریک ویرا، اسطوره باشگاه آرسنال و سرمربی فعلی نیویورک سیتی، اعلام کرد از شنیدن نامش در بین نامزدهای هدایت تیم ملی آمریکا خوشحال است، اما معتقد است که هنوز برای این کار آماده نیست.

سرای نور؛ویرا که سال ها در سطح اول فوتبال دنیا بازی کرد، با فرانسه در سال ۱۹۹۸ قهرمان جهان شد و در سال ۲۰۰۶ هم بار دیگر به فینال جام جهانی رسید.

او از زمان برعهده گرفتن هدایت نیویورک سیتی، نتایج بسیار خوبی گرفته و حتی در تابستان چند باشگاه فرانسوی به دنبال به خدمت گرفتن او بودند.

اکنون با بازماندن تیم ملی آمریکا از رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ و استعفای بروس آره نا، از ویرا به عنوان یکی از گزینه های هدایت این تیم نام برده می شود؛ اما او تاکید کرد که آماده پذیرفتن این مسئولیت نیست.

او به خبرنگاران گفت:” همیشه شنیدن چنین شایعاتی خوشایند است؛ اما من برای این پست آماده نیستم. فکر می کنم وقتی هدایت یک تیم ملی را بر عهده می گیرید، باید آن لیگ را بشناسید، بازیکنان را بشناسید، سیستم بازی تیم را درک کنید و اینکه چطور کار می کنند. برای اینها نیاز به تجربه است. کاندیداهای بهتری نسبت به من وجود دارند.

من واقعا نمی دانم که مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند یا در مورد چه چیزی فکر می کنند؛ اما چیزی که می توانم بگویم این است که من اصلا فرد مناسبی برای این پست نیستم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو