زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ -

پاشازاده: شفر به شرط حمایت باشگاه موفق می‌شود

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید که اکنون با مس کرمان بازی دارد و به بازی با استقلال فکر نمی‌کند تا زمانش برسد.

سرای نور؛مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال نساجی با وجود آنکه حریفش در جام‌حذفی، تیم سابقش استقلال است اما به هیچ عنوان علاقه‌ای به صحبت کردن درباره آن بازی ندارد و طبق اصول خود بازی به بازی جلو می‌رود و تا زمان برگزاری آن بازی هیچ صحبتی درباره بازی آینده به زبان نمی‌آورد. او در این خصوص به ورزش سه گفت: همانطور که همیشه گفته‌ام به بازی پیش‌رویم توجه دارم و اینکه بازی بعدی یا هفته‌های آینده چه اتفاقی رقم خواهد خود را به زمان واگذار می‌کنم و تلاشی که تیم برای آن بازی دارد غیر از این به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. این موضوع را به بازیکنانمان هم انتقال داده‌ایم و آنها هم به بازی بعدی فکر نمی‌کنند و فقط بازی پیش رو برایشان در اولویت است.

او درباره دیدار با استقلالی‌ها خاطرنشان کرد: در واقع استقلالی‌ها به دیدار ما آمده بودند که این هم شوخی است. ما تمریناتمان در زمین شماره ۲ آزادی برگزار می‌شود و چون تمریناتمان زودتر از استقلال بود، در تغییر زمین با آنها تقابل ایجاد شد و استقلالی‌ها را ملاقات کردیم.

وی درباره دیدار با تیم سابقش استقلال در جام‌حذفی هم گفت: نمی‌خواهم درباره رویارویی با استقلال صحبت کنم چون حریف رو در رو هستیم و اصلا درست و اخلاقی نیست. قبل ازاین مصاف درباره استقلال صحبت کرده و نظراتم را گفته‌ام. در اینکه شفر مربی موفقی است شکی نیست ولی به شرط آنکه باشگاه بتواند از او و تیم حمایت کند. تا همین جا فقط می‌توانم صحبت کنم و باید زمان بازی برسد تا بعد ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

سرمربی نساجی درباره نتایج لیگ‌برتر و لیگ یک و تفاوت‌هایش اینطور می‌گوید: سیستم فوتبال و نتیجه‌گیری در کل دنیا پیشرفت کرده و تیم‌ها خیلی به هم نزدیک هستند. به طور مثال آرژانتیی که یک پای ثابت جام‌جهانی بود و همیشه تصورمان از آنها یک تیم قدرتمند بوده اکنون شرایطش متفاوت شده و اینطور نتیجه می‌گیرد. در لیگ‌برتر ایران هم همین‌طور و اتفاقات متفاوت است. اما فکر می‌کنم در لیگ یک از سه، چهار هفته آینده چند تیم از بالای جدول جدا شوند. تا به امروز نزدیک۴۰ درصد بازی‌ها انجام شده و تیم هایی که هفتم و هشتم بودند دهم شدند و تیم های پایین جدولی کمی به سمت بالای جدول صعود کرده‌اند و این تفاوت‌ها به خوبی احساس می‌شود چون قسمت بالایی جدول با نوسانات زیادی روبه‌رو است.

او در خصوص دیدار این هفته با مس کرمان نیز خاطرنشان کرد: بازی با مس هم مثل بازی قبلی‌مان است و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و دست پر زمین را ترک کنیم. مس تیم قابل احترام و یکدستی دارد، آنها در زمین خودشان بازی می کنند و تیم هایی که طی این چند ساله در لیگ یک ثبات داشته‌اند جزو تیم‌های خوب لیگ هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو