زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ -

گل تماشایی جهانبخش یک امتیازی شد

مهاجم ایرانی آلکمار با شوت روی پای تماشایی دروازه خرونینگن را باز کرد و نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند.

سرای نور؛

تیم آلکمار با بهره‌‌مندی از علیرضا جهانبخش در چارچوب هفته هشتم لیگ اردیویسه هلند از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم یورو بورگ به مصاف خرونینگن رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آلکمار که در دو بازی گذشته لیگ اردیویسه شکست خورده و از بالای جدول فاصله گرفته بود، نمایش هجومی‌ای در این دیدار داشت و بعد از حملات پُردامنه، در نخستین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه اول روی ضربه ریباند شده تیل و شوت روی پای تماشایی جهانبخش از پشت محوطه جریمه که برای سرخیو پادت، گلر خرونینگن غیرقابل مهار بود و به سمت راست دروازه خرونینگن رفت با برتری یک بر صفر راهی رختکن شد.

 

خرونینگن در نیمه دوم برای جبران گل خورده تلاش کرد و در دقیقه ۵۳ روی یک ضربه پنالتی به گل رسید تا این مسابقه که جهانبخش در آن حضور کامل داشت با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

جهانبخش در این فصل یک پاس گل داده ولی موفق به گلزنی نشده بود که امروز توانست برابر خرونینگن به این مهم دست یابد و همانند دیدار رفت مرحله انتخابی لیگ اروپا دروازه این تیم را باز کند.

این مهاجم ایرانی فصل قبل با زدن ۱۱ گل و دادن ۸ پاس گل جزو برترین بازیکنان آلکمار بود که امیدوار است در سال منتهی به جام جهانی عملکرد بهتری از گذشته را ارائه دهد.

شب گذشته نیز در دیگر لیگ‌های اروپایی لژیونرهای ایرانی موفق به گلزنی و درخشش شده بودند؛ کاوه رضایی روی دو گل شارلوآ بلژیک تاثیر گذاشت، کریم انصاری‌فرد ۲ گل مقابل پانیونیوس به ثمر رساند و مسعود شجاعی هم  با ضربه پنالتی چیپ دروازه المپیاکوس را باز کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو