زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ -

داور عمانی به دنبال خودنمایی در دیدار پرسپولیس

داور عمانی این فرصت را دارد تا با قضاوت نیمه نهایی لیگ قهرمانان توانایی های خود را به فدراسیون فوتبال عمان ثابت کند.

سرای نور؛

احمد ابوبکر الکاف داور بین المللی فوتبال عمان است که وظیفه قضاوت دیدار دو تیم پرسپولیس و الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بر عهده دارد. این داور عمانی که از سال ۲۰۰۷ وارد لیست فدراسیون فوتبال آسیا شده است، سفیر ورزش عمان است و مشهور ترین چهره ورزشی فوتبال عمان در کنار دروازه بان معروف این کشور به حساب می آید.

این داور عمانی طی سالیان گذشته دیدارهای حساسی را قضاوت کرده که دیدار فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا مهم ترین آنها محسوب می شود. دیدار تیم های عراق و قطر برای انتخابی المپیک، الاهلی عربستان و تراکتورسازی، جام جهانی جوانان و دیدار ازبکستان و ایران از جمله مهم ترین قضاوت های این داور عمانی در سال های گذشته است.

نکته جالب توجه اما درباره این داور مطرح، به حضور او در مسقط باز می گردد. این داور همواره از عدم توجه فدراسیون فوتبال این کشور به خودش ناراضی است زیرا عقیده دارد توجه کافی به او نشده است. قضاوت بیش از ۸ دیدار در مقدماتی جام جهانی با تقدیر از او در دیگر کشورها همراه شده اما فدراسیون فوتبال عمان تا به امروز از این چهره مطرح فوتبال عمان تقدیر نکرده است.  احمد ابوبکر الکاف قضاوت های خوبی در دیدارهای بزرگ داشته اما تماشاگران در عمان خیلی از او استقبال نمی کنند و حالا دیدار پرسپولیس برابر الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فرصت مناسبی است تا این داور در کشور خودش بازی مهمی را سوت بزند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو