زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ -

رحمتی و ۹۶ ساعت سرنوشت ساز تا دربی

کاپیتان استقلال برای این که بتواند سرنوشت خود را تغییر بدهد 96 ساعت سرنوشت ساز را پیش رو دارد.

سرای نور؛

مهدی رحمتی بعد از بازی با پارس جم به دلیل آنچه اختلاف با علیرضا منصوریان خوانده شد از تیم کنار گذاشته شد و هفته گذشته با نظر مثبت شفر به تمرینات برگشت.

شفر مطابق انتظارها تصمیم گرفت در بازی با فولاد در هفته نهم لیگ برتر رحمتی را نیمکت نشین کند و اتفاقا او هم برخورد بسیار حرفه ای با این اتفاق داشت، حسینی را در زمین گرم کرد و آرام روی نیمکت نشست.

 

اما حالا سوال اصلی این است که آیا رحمتی می تواند تا بازی با پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر خود را به ترکیب اصلی تحمیل کند؟ جواب این سوال احتمالا ظرف ۹۶ ساعت آینده و در پایان آخرین تمرین استقلال قبل از بازی نساجی در جام حذفی مشخص خواهد شد.

 

شفر یک مربی خارجی است و بدون تردید تحت تاثیر جو قرار نمی گیرد  و با این شرایط اگر او از حسینی در بازی با نساجی استفاده کند به احتمال قریب به یقین در دربی هم از همین دروازه بان استفاده خواهد کرد مگر این که او در بازی روز جمعه اشتباه های تاثیرگذاری انجام بدهد.

 

رحمتی در این روزها با قدرت و انگیزه زیاد تمرینات خود را پیگیری می کند و البته ۴ روز فرصت دارد تا بتواند شفر را مجاب به قرار گرفتن در ترکیب اصلی کند.

البته کاپیتان چه در بازی با پرسپولیس بازی کند و چه نکند، فصل برایش ادامه دارد و قطعا تلاش می کند بتواند جایگاه ثابت خود را از حسینی پس بگیرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو