زمان انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ -

سیدجلال در قلب دفاع بازی می‌کند؟

خط دفاعی پرسپولیس با بازگشت کاپیتان می تواند قدرت وصلابت گذشته را به دست بیاورد؛ اما این موضوع منجر به تغییراتی در آرایش دفاعی این تیم خواهد شد.

سرای نور؛حضور سیدجلال حسینی در کنفرانس خبری پیش از بازی در کنار برانکو، نشان دهنده آمادگی کاپیتان سرخ ها برای بازی برگشت برابر الهلال است. اما بازگشت سیدجلال موجب خواهد شد که ترکیب خط دفاع پرسپولیس دچار تغییراتی شود.

 

سید و شجاع

اولین احتمال این است که سیدجلال حسینی در بازگشت به دفاع میانی در کنار شجاع خلیل زاده قرار بگیرد. در این صورت محمدانصاری به دفاع چپ منتقل خواهد شد و صادق محرمی در دفاع راست بازی می کند. این ترکیب می تواند توان دفاعی خط چهار نفره را به دلیل حضور سه بازیکن با خصوصیات تدافعی تقویت کند.

 

زوج قدیمی

اما احتمال دیگر این است که با بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب شجاع خلیل زاده از ترکیب خارج شود. در این صورت محمد انصاری و سیدجلال حسینی در قلب خط دفاع و مثل فصل قبل در کنار هم قرار خواهند گرفت. غیبت حسین ماهینی به دلیل محرومیت محسن ربیع خواه را به دفاع چپ می برد و محرمی نیز مدافع راست این تیم خواهد بود. این ترکیب از جهتی که ترکیب موفق و برنده فصل قبل است می تواند یک ترکیب منطقی برای این بازی باشد.

 

 

 باز هم بدون سید

هرچند حضور سیدجلال حسینی در کنفرانس خبری پیش از بازی از این حکایت داشت که فردا بازوبند کاپیتانی بر بازوی او بسته خواهد شد؛ اما این احتمال هم وجود دارد که سیدجلال بازهم در ترکیب اصلی قرار نگیرد آن وقت شجاع و انصاری مدافعان میانی، ربیع خواه دفاع چپ و محرمی دفاع راست پرسپولیس خواهند بود.

 

کدام ترکیب بهتر است

نمی دانیم در ذهن برانکو برای بازی فردا چه می گذرد. او برای چیدمان خط دفاعی اش مهره های خوب و قابل اعتنایی دارد؛ اما اینکه کدام ترکیب را به کار می گیرد معلوم نیست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو