زمان انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ -

خنده‌های مشکوک برانکو پیش از نبرد سرنوشت‌ساز

سرمربی پرسپولیس در جریان نشست خبری با خنده ها و روحیه بالای خود حاضران را شوکه کرد.

سرای نور؛نشست خبری برانکو ایوانکوویچ  قبل از بازی با الهلال با یک اتفاق ویژه همراه بود؛ در حالی که پرسپولیس در بازی رفت مقابل الهلال ۴ گل دریافت کرده و خیلی از ایرانی ها بابت صعود به فینال لیگ قهرمانان ناامید هستند، اما برانکو امروز همه را در نشست خبری شوکه کرد.

 

سرمربی پرسپولیس با لبخندی مشهود و البته مشکوک وارد سالن کنفرانس شد و در طول نشست خبری نیز هرگز خنده از لبانش نیفتاد. برانکو وقتی با سوالات مختلف و بعضا حاشیه ای خبرنگاران مواجه شد نیز واکنشی بهتر از خنده نشان نداد و سعی کرد با آرامش کامل جواب پرسش را به صورت منطقی بدهد. شوخی های سرمربی کروات پرسپولیس با خبرنگاران هم مورد توجه حاضران قرار گرفت و به طور کلی او شخصیتی از خود نشان داد که شاید کمتر دیده بودیم.

 

خنده های برانکو در دیدار با نمایندگان رسانه های ایرانی و عربستانی از این جهت مشکوک بود که پرسپولیس شانس زیادی برای صعود به فینال آسیا ندارد. شاید او با این نوع رفتار قصد داشته روحیه بالا و امیدواری اش به رخ دادن معجزه در مسقط را به رخ خبرنگاران عربستانی بکشد. البته یک حالت دیگر هم دارد؛ احتمال دارد برانکو به قدری از شکست الهلال ناامید باشد که اینقدر بی خیال در نشست خبری حاضر شده است. هرچه هست او امروز با خنده های خود حضار را شوکه کرد و باعث شد فضای جالبی در سالن کنفرانس به وجود بیاید.

 

برانکو خوب می داند فردا در کنار زمین کار بسیار سختی مقابل تیم قدرتمند الهلال دارد؛ او باید مهره هایش را به بهترین شکل در زمین بچیند تا شاید با رخ دادن یک نتیجه عجیب شکست سنگین بازی رفت جبران شود. اتفاقی که در فوتبال غیرممکن نیست.

 

 

 

برانکو در صحبت‌های حتی به کل‌کل‌ها و جنگ روانی خبرنگاران عربستانی نیز واکنش تندی نشان نداد و از موفقیت‌های تیمش تا به اینجای مسابقات هم ابراز رضایت کرد. او اکنون همانند بازی رفت بار دیگر با غیبت چند مهره تیمش مواجه است. هر چند اینبار نفرات غایب با جانشینان مناسبی همراه هستند که قادر به جبران خلا باشند. سرمربی کروات پرسپولیس در رقابتی نابرابر با همتای آرژانتینی خود از حیث امکانات سخت‌ابزاری یک امیدواری بزرگ را در دل خود دارد. امید حتی به زعم او با درصدی کم او را روانه ۹۰ دقیقه پایانی کرده است. تیم او شاید پشت دیوار نیمه نهایی بماند اما مسلما تک تک هواداران تیم با اعتماد بزرگ به مرد کروات که اکنون با خنده‌هایش بیش از گذشته این امید را در آنها زنده نگه داشتند؛ حتی اگر غیرممکن‌ترین کار ممکن را پیش رو داشته باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو