زمان انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ -

ام آی اس در موقعیت بازگشت محمود فکری

شهرداری تبریز که هیچ نشانی از باشگاه ریشه دار و صاحب هویت قدیمی ندارد، امروز میزبان نفت مسجد سلیمانی است که در صدر جدول روزگار خوبی دارد. یک نبرد کلاسیک بین شمال و جنوب در حالی که جایگاهشان در جدول برعکس است!

سرای نور؛امروز تبریز شاهد مسابقه ای بین اضداد خواهد بود. تیم شمالی تبریزی در حالی میزبان تیم جنوبی مسجد سلیمانی است که جایگاه این دو تیم در جدول کاملا برعکس است؛ یعنی تیم شمالی قعر نشین است و تیم جنوبی صدرنشین.

شهرداری تبریز که امسال انگار متوسط بودن را نیز در آرزوهای خود جای نداده، این روزها یکی از کم فروغ ترین حاضران در مسابقات لیگ دسته اول است.

شاگردان علی صالحی پناه در مسابقات این فصل تنها ۵ امتیاز کسب کرده اند و در رده پانزدهم جدول جایگاه نامطلوبی دارند. شهرداری تبریز که تا همین دیروز یکی از تیم های لیگ برتری یا یکی از لیگ یکی های مقتدر بود، امسال اوضاع نامناسبی دارد و اگر دیر یا زود فکری به حالش نشود، شاید ماندن در لیگ را نیز امری دشوار بیابد.

اما در سوی دیگر میدان، نفت مسجد سلیمانی قرار دارد که با محمود فکری به صدر رسید؛ اما بلافاصله سرمربی خود را جدا شده دید و دوباره به صندلی خود برگشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو