زمان انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ -

جدال ۱۶ امتیازی‌های مدعی قهرمانی نیم فصل

یکی از حساس ترین دیدارهای امروز در مسابقات لیگ دسته اول بین تیم های بالای جدولی در شیراز برگزار می شود جایی که تیم های برق جدید و بادران بازی جذابی را مقابل هم برگزار می کنند.

سرای نور؛هر چند هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد فینال های لیگ دسته اول مطلب بنویسیم؛ اما اگر به این بازی به چشم یکی از فینال های حساس و اثرگذار نیم فصل اول نگاه کنیم احتمالا خیلی اغراق نکرده ایم. بازی دو تیم مدعی برق جدید شیراز و بادران در حالی برگزار می شود که دو تیم در جدول وضعیتی مناسب و جایگاهی مستحکم دارند.

این دو تیم ۱۶ امتیازی در رده های دوم و چهارم جدول جای دارند و تنها تفاوتشان در تفاضل گل است که باعث شده تا بادران بالاتر باشد.

میزبان که با مربیگری داوود مهابادی روزهای خوبی را سپری می کند در این بازی حساس این فرصت را دارد که با کسب سه امتیاز یکی از مدعیان قهرمانی نیم فصل را از پیش رو بردارد و با انگیزه های بیشتری به سمت این مهم حرکت کند.

بادران هم فرصت مناسبی دارد تا با متوقف کردن برق در خانه، دست پر به تهران برگردد. محمد ربیعی که هفته قبل در تهران مقابل خونه به خونه و جواد نکونام متوقف شده بود، حالا می کوشد تا با پیروزی خارج از خانه دو امتیاز از دست رفته هفته قبل را زنده کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو