زمان انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ -

کرار جاسم و آرامشی که بی سابقه است

هافبک عراقی صنعت نفت آبادان فصل آرامی را سپری می کند.

سرای نور؛کرار جاسم هافبک عراقی که چند سالی است در فوتبال ایران حاضر است و سابقه بازی در استقلال و تراکتورسازی را دارد، امسال راهی نفت آبادان شده است. کرار در سال های گذشته همواره حاشیه های زیادی داشته و سر و صداهای متعددی با رفتارش به پا کرده است.

این هافبک عراقی حتی به واسطه اتفاقاتی که برایش رخ داد، چندین بار از سوی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق با محرومیت های طولانی مدتی نیز مواجه شد؛ اما امسال قصه برای کرار جاسم فرق می کند.

کرار در لیگ هفدهم بار دیگر شاگرد فراز کمالوند شده است؛ کمالوند که معرف این بازیکن به فوتبال ایران است، همواره در سال های اخیر رابطه ای صمیمانه با بازیکن عراقی داشته و امسال نیز کرار در کنار فراز روزهای خوبی را سپری می کند.

هافبک عراقی نه تنها از نظر فنی عملکرد خوبی داشته و مهره تاثیرگذاری برای نفت آبادان بوده که از نظر اخلاقی نیز توانسته انتظارات را برآورده کند. او تا این جای لیگ برتر هیچ حاشیه ای نداشته و بدون مشکل تراشی فقط به فوتبال فکر کرده است.

 

کمالوند درباره تغییر رفتارهای کرار جاسم عنوان کرد: «کرار جاسم یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم نفت آبادان است. آنهایی که ابتدای فصل از حضور کرار در نفت انتقاد می کردند، الان متوجه شدند که اشتباه کردند. برخی می گفتند کرار سنش بالا است و تمام شده و یا نمی شود او را کنترل کرد؛ اما الان می بینید به جایی رسیده که وقتی تعویضش کردم، سمت داور رفت و با او دست داد و بعد از زمین خارج شد.»

وی افزود: «ما طوری با کرار رفتار کردیم که او به اعصابش مسلط باشد و حالا مهره کارسازی برای ما است. جالب است بدانید کرار در همه نتایج جی پی اس ها، بیشترین میزان دوندگی را در مسابقات دارد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو